יום שני, 23 בינואר 2012

הקרקס של אביבית

סוף סוף יהיה לפנונה תפקיד העונה. היא תלמד את אביבית לעשות ג'אגלינג. אביבית שחקה עד עכשיו בשני גברים. האחד היה שבוי והשני היה מפוקח. האחד קיבל דייט בנסטי והשני מקבל חיבוקים חטופים במטבח ושניהם, כמובן, עושים לה נעים בשיער, כי היא אוהבת את זה, ולא מפריע להם להיתקע בכל רגע בתוספות... ואז הגיע אביב....
אביבית חיה דרמה, נושמת דרמה ונראה כאילו כל רגע היא מצולמת לסדרת דרמה משלה. האח הגדול צפה בדרמה והחליט לנסות לעשות מזה קומדיה. בחורה חמה, קטנה ומתוקה כמו שוקולד השחר, שיודעת בדיוק איך לסובב גברים עם המראה המוגזם והמזוייף שלה. הרי גברים הם יצורים ויזואלים - הם רואים ציצים, ושפתיים גדולות ומיד חושבים על דבר אחד. כשהם חושבים על הדבר האחד, כל השאר לא ממש מעניין אותם... הבחורה יושבת עם רגב ומבקשת ממנו להגיד לה מילים יפות, אח"כ יושבת באותה פוזה, ובאותו המקום בדיוק, עם ערן (סיטואציה שלא הראו בתוכנית) ואומרת לו שהוא מרגש אותה ומתעניינת האם הוא היה רוצה להיות איתה. הוא שואל על רגב והיא בשיא הקלילות מעדכנת אותו שרגב לא רלוונטי. ההתחרחשות הכפולה הזו חוזרת חלילה כאשר היא מוצאת את עצמה שוב באותו נסטי עם רגב דורשת מילות אהבה וחיזור ומחלקת חיבוקים וליטופים בשביל להשאיר אותו חם... הבחורה פשוט מוכיחה שהמקצוע העתיק בעולם עדיין חיי, קיים ובועט בפריים טיים.
יום שישי אחרי העזיבה של דודו, הבית על מי מנוחות. משימה משעשעת ברקע, שצובעת בחורות בחום, הופכת אנשים לחיות על היפנוזה ומחזירה למסך דג מתוק אחד שהיה כל כך חסר. הכל חיובי, הכל טוב, ואז פגעו לקים בקודש הקודשים - נתנו את צלעות הכבש שלו לחיילי מילואים. הוא התחיל לקלל את האח, להאשים את ההפקה במניפולציות ובקיבה רעבה יצא על לוסי (סופי) המסכנה, שבסה"כ היתה לוסי ועשתה קצת צחוקים על חשבונו. לא הספיקו הצרחות על לוסי הוא ירד בחוזקה גם על יעל כאשר זו באה להגנתה של לוסי. הוא הוכיח לכולם שבאין ברי וזיוה הם בסכנה!!!  " אני אלחם בהם אחד אחד עד שיוציאו אותי מפה" אמר לקותי והוסיף שכל עוד הוא או קותי יעמדו להדחה מול כל אחד בבית חוץ מיוסי, הם יהיו אלה שישארו וכולם, אחד אחרי השני, ילכו. קים חש את עצמו ואת כל ה- 155 קילו שלו וזה המון לחוש... סער הגיע להרגיע: " החזרת לה בהפצצה על עזה בגלל גראד בודד" הביע את דעתו על התפוצצות המוגזמת וקים בתגובה:" היא היתה צינית ונתתי לה מנה"... אתה רואה קים, היתה סיבה לכך שקיבלתם לאכול דווקא את מנות הקרב...
ועכשיו לשלב הבדיחות: יאנה מקנאה באביבית. אין מספיק מראות בבית? יאנה באמת לא רואה שהיא ואביבית לא מלוהקות לאותו הסרט בכלל? יאנה לאלמודובר ואביבית לסרט בורקס. מצד שני היא דלוקה על בחור שכל כולו בורקס, אז אולי יאנה היא ילדה של סרט בורקס שקלועה בתוך גוף של אלמודובר... אני לא מצליחה להבין למה מפריע לה שאביבית הולכת עם הציצים בחוץ? היא לא מבינה שזה כל מה שיש לה להציע? לא מצליחה להבין למה היא חושבת שקותי ירצה את אביבית? היא לא מבינה שגם כאשר לגבר יש חברה הוא עדיין מידי פעם אוהב להסתכל קצת על פורנו? חוץ מזה קותי הסביר לה שזה לא בגלל שהוא גבר, זה בגלל המחלה... אין לו ברירה, הוא לא יכול לא להסתכל על ציצים. הוא כבר פה, והם כל הזמן פה, אז לא להסתכל?
סער אמר על אביבית "היא לא מחפשת גבר, היא מחפשת רובוט שימלא אחר כל הקריטריונים שלה למה זה גבר בעינייה". הבעיה היא שלא נולד הגבר שימלא אחר כל הקריטריונים של גברת אביבית, וגם אם היא חשבה שהיא הכירה אחד כזה, פתאום צץ לו מאיזה חור נידח בבאר שבע  בחור כמו ערן, שאולי ישלם עליה עם קופונים שהוא קנה באינטרנט והיא לא תקבל פופקורן כשהיא תשב בקולנוע במחלקת תיירים ולא ב - וי איי פי, אבל הוא נשמה טהורה מהסוג שלא קונים בכסף. ערן אומנם כרגע לא מעוניין, אחרי שהוא ראה את ההתנהלות שלה עם רגב, אבל אם הוא היה מעוניין הוא אמר לה שהוא תוך יומיים היה שם לה.... לא טבעת, כי הוא לא יכול, אבל את הג'קט שלו – לדעתי זו ההצעה הכי טובה שהיא תקבל אי פעם וחבל שאין לה אומץ לוותר על כל האהבות ה"נוצצות" שלה בשביל משהו אמיתי!! אבל אביבית כרגע לא מחפשת משהו אמיתי היא מחפשת תשומת לב, היא מחפשת שירדפו, יקנאו, ויריבו עליה ושמכל הבנות בבית כולם ירצו רק אותה! וזה בדיוק מה שקורה בראש של אביבית. אביב נכנס, רגב תפס מרחק, ערן בכלל לא חשב שהוא קשור לכל הסיפור הזה, ואביבית בשיא המיומנות הצליחה לגרור את כולם לפנימה. תוך כמה שעות, בערב אחד, בכישרון גדול (אולי באמת היא זו שצריכה ללמד את פנונה לג'אנגל) היא עברה מאחד לשני ואמרה לו בדיוק מה שהוא צריך לשמוע: לאביב: שהיא מתה עליו, אבל יש כאן עוד שניים שרוצים אותה - כי אביב צריך קצת לקנא בשביל לרצות. לרגב: שהוא גבר מדהים ויקר לה, ושהיא לא מאמינה שהוא מוותר עליה- כי רגב צריך להילחם ולנצח (אגו) ולערן, שהוא יחיד במינו והיא היתה רוצה לברוח איתו מכאן לבד רק הוא והיא, ולא מעניין אותה כסף או קופונים – אם ערן זה קצת יותר מסובך כי הוא מחפש סימנים מהיקום, אבל בכל זאת היא הצליחה להוציא ממנו שהיא הדבר הכי מדהים בבית ובחיים הוא לא נמשך ככה למישהי, ובכזו קלות היא עשתה וי גם על ערן... מצד אחד אני רוצה להוריד בפניה את הכובע כי היא פשוט מסובבת אותם על הריס המלאכותי שלה. מצד שני, זה מגעיל אותי לראות כמה סתומים בחורים יכולים להיות, בגלל אישה מזוייפת שחיה בסרט ערבי של שישי בצהריים (של פעם). זה לא אמיתי האביבית הזו, תרתי משמע, זה פשוט לא אמיתי! מישהו חייב להוריד אותה מההר שהיא תיפסה עליו, שבו כל הגברים חושקים ורוצים אותה. אני ממש מקווה שהיא תצא קרחת מכל הכיוונים, ושאפילו וולטר לא יסתכל לכיוון שלה. אם הכוונה שלה היתה שאנשים בחוץ יראו מי זו אביבית בר זוהר, אז היא הצליחה ובגדול. עוד שניה ההורים של אביב באים לקחת אותו הביתה בכוח, אבא של רגב מנשל אותו מהעסק המשפחתי ואתרי הקופונים יאימו לחסום את ערן מקניות עתידיות... ואביבית תישאר רק עם שחר- שוקולד השחר!
משפטים אלופים:
·         ערן לאביבית ברגע האינטימי שלהם בנסטי: " אם הייתי רוצה אותך אחרי 3 חודשים בבית היית עוברת לגור איתי באוהל בדימונה, בהרחבות, עם הבדואים" -  אולי אם הוא יוסיף פופקורן היא תאשר את העסקה.
·         אביבית לערן באותו מעמד:" אוי ערן איזה שטויות זה מראה חיצוני" - סבבה אביבית, אז אולי נוותר על הריסים, האף, החזה, תוספות השיער והשפתיים ונשאל שוב את ערן רגב ואביב: האם הדיירת נאה בעינכם???
·         קים על איתם:" אני רואה אותו כל פעם במיטה של מישהי אחרת. שווה להיות עיוור".-  קים, זה לא כי הוא עיוור, זה כי אתה שמן.
·         יוסי לתמיר:" תמיר אתה מקסים, אתה הבחור הכי אידיאלי שיש. אני חייב למצוא לך מישהי שאין לה הרבה דרישות בחיים". הרג אותי מצחוק היוסי הזה. מקווה שתולי חתולי לא נעלב...
·         אביבית לרגב כמה שעות לפני שאביב נכנס:" אם תהיה פה עם מישהי אחרת, תאבד אותי לכל החיים". רגב, אתה לא הטעם שלי, אבל הייתי נכנסת רק בשביל להציל אותך מהמשוגעת הזאת, נשבעת לך!!!
·         רגב ואביבית אחרי השידור מדברים על אביב: רגב:" הוא גר אצל ההורים?" אביבית:" כן הוא ברח להם מהבית" רגב:" ממש מרקו". רגב מבין שמדובר בילד שמנת, שקנה לה יהלומים עם הפלטיניום של אבא שלו...
·         קותי ליוסי וערן בשיחה על המחזרים של אביבית:" חמש גברים, כולם שמו לה טבעת על היד? היא גם לא מחזירה להם את הטבעת יענו? חבר שלי קנה למישהי זר פרחים, היא זרקה אותו אחרי שבוע, הוא אמר לה: תחזירי לי את הפרחים".

אני כבר לא יכולה לצפות בכל הזיוף הזה . אבל אני כבר פה, אז לא אצפה?