יום שבת, 21 בינואר 2012

she did it her way...

שתי התוכניות האחרונות במעושרות היו מבוססות על רגעי שיא: התערוכה של אתי, פתיחת החנות של ניקול, הלידה של רז ביתה של ענבר וכמובן חתונת המאה, העשור, השנה של טלי וזוס.
טלי החליטה לכבוד החתונה להתיישן. היא רוצה לחזור להיות כמו שהיתה בעבר – בעלת עופרים קטנים המתאימים למידותיה. לקחה את אריק בימין , זוס בשמאל, וצעדה לעבר המנתח, רק שהפעם במקום להכניס הוא צריך להוציא. כשהחבורה חזרה הביתה, מינוס העופרים, הם עלו למעלה לטפל ב"חולה". זוס וטלי הציגו פני אריק את הקדישמן החדש שיש להם בסלון וזוס ציין שהכבשים הפורסמות של קדישמן שרוכנות קדימה בכדי ללגום מן הבאר, אומרות עם העיניים " בוא תדפוק אותי מאחור"... כנראה שהתפוח שטלי מצאה לה, לא נפל רחוק מאריק...
ניקול החברה הטובה, באה גם כן לבקר את ריקליס בגרסתה החדשה/ישנה, ושכחה לשים את המחסום על הפה. כרגיל היא לא יכולה לתת למישהו להרגיש טוב עם עצמו. הבחורה פאקינג שלפה את שדייה החוצה ואת חייבת להגיד לה שהיא נראית כמו תינוקת בת 16 שטוחה? מה נסגר איתך ניקול? דפנה הגיעה גם כן ובפיה מילות פירגון לטלי על המעשה, ובחוכמה אמרה לה שהכי חשוב שהיא מרוצה מההליך. דפנה צריכה להעביר שיעורים פרטיים לניקול בלהיות פוליטיקלי קורקט. ניקול הרימה כוסית לחיי טלי וכינתה אותה "הילדה המתבגרת". היא לא מבינה שעדיף להיות אישה מבוגרת שמתנהגת כמו ילדה מתבגרת מאשר ילדה מתבגרת שמתנהגת כמו אישה מזדקנת...
אתי פתחה את תערוכת האורגינל והסמי אורגינל שלה. האישה הזו פשוט לא אמיתית (בטח היא הסמי אורגינל). היא הכינה יצירות כפולות זהות בשביל שהמקור ישאר קרוב אליה והציגה את שתי היצירות הכמעט זהות באותו חלל. הבנות לא התלהבו כל כך מהיצירות וגם הן חשבו שזה מוזר שהכל מוצג כפול 2. דפנה הביאה יצירה משל עצמה, בדמות קטלוג של הטריפלקס ה"צנוע" שהיא מעוניינת לרכוש בפארק צמרת, בשכנות לפלצניות האחרות. אתי כמובן לא אהבה את המחווה, כי הצלחה של אתי נמדדת בפרגון מלא של האנשים סביבה, התמקדות אך ורק באתי די וכמובן הכי חשוב, זה לעשות רשימה של מי הגיע ומי לא...כשפרס והעוזרת האישית שלו, שרי אריסון, דליה איציק ואפילו אוצרת האומנות שלה הבריזו מהאירוע, תערוכת הלילות הלבנים של אתי הפכה להיות תערוכת "הקיץ של אביה"... איפה רון כשצריך אותו לשיר איזה מזמור מעודד??
ניקול פתחה את החנות של סטאלין. גם אם היו משלמים לי הרבה מאוד כסף לא הייתי מוכנה לעבוד תחת האישה המפחידה הזו. אפילו השומר בכניסה שחשב שמצא עבודה סטלבט תודרך כאילו לפחות הוא שומר בארמון המלכה. "המוכרות שלי צריכות להראות כמו דיילות בבוטיק אופנה של שאנל ולא כמו דיילות באיזה עזה איירליינס" אמרה תוך שהיא כמעט חונקת מוכרת עם מטפחת הצוואר. כשנשברה מראה שנרכשה במיוחד מפריז הייתי בטוחה שהיא הולכת לצלוב את הפושעת במרכז כיכר המדינה אל מול כל העוברים ושבים למען יראו וייראו... הבחורה פשוט דיקטטורית על עקבים של לואי ויטון. ציור הפורטרט שלה (בכלל לא מגלומני) במרכז החנות נראה כאילו תוכנת לצווח על מוכרת שבטעות יצאה לה שערה מהקוקו המתוקתק. שאלוהים יעזור להם!!!
אחרי שטלי התפנתה מלטפל בעופרים והרגישה טהורה וצעירה הגיע זמן להתחתן. ניקול הפתיעה את הזוג הבתולי בסוס ומרכבה שהרכיבו אותם ישירות למתחם האירוע, כאשר כל העוברים ושבים הסתכלו בהם וזרקו קריאות עידוד. טלי הרגישה כאילו מלך ומלכת אנגליה מנופפים לשלום לעבר כל הנתינים. "זה הולך להיות אירוע השנה, חתונת המאה, חגיגת העשור, שואו מטורף. מיטב הזמרים יפציעו בקולם ויתנו את מדרשם" טלי הבטיחה, כאשר בפועל היו בחתונה כמאה איש, רובם בעשור מתקדם לחייהם, את השואו המטורף, במלוא מובן המילה, נתנה טלי עצמה, ומיטב זמרים בדימוס הפציעו בפלייבק על רחבת הריקודים.
אתי כרגיל הגיעה לבושה כמו כיפה אדומה (קיבלתי אדמת רק מלראות אותה על המסך). דפנה כנראה שכחה שאתי היא כיפה אדומה ובלטה גם כן בשמלה באותו הגוון וניקול הסתפקה בתפקיד הזאב הרשע. את שיר החופה ביצעה כמובן ניקול שחשבה שזה האקט שיגנוב את ההצגה. היא לא לקחה בחשבון שטלי תכננה בקפידה את השואו לאותו הערב. היא פצחה בריקודים סוערים עם אלי מזרחי כשגרביונים שקופים לחלוטין וחצאית קצצרצרה מעטרים את גופה. לצלילי "עולה עולה" היא החליפה לשמלה פרובקטיבית לא פחות ודאגה להרים את החצאית עד מעל הראש, תוך שהיא חושפת רגליים חטובות ותחתונים תואמים שהיו למסמר הערב. ריקוד החתן והכלה היה עדות חיה לפער הגילאים, כאשר זוס עמד רוב הזמן במקום וטלי פיזזה סביבו כמו רוקדת עם עמוד במועדון סטרפטיז. אין ספק שהשיר הנבחר לריקוד היה מדיוק וסיכם את כל ההכרות בינהם ואת מסיבת החתונה, כי ללא ספק she did it her way...
בראיון לגיא פינס זוס דיבר על אהבה וטלי על מלוכה. הוא מאוהב לחלוטין בפרגית שלו והיא מאוהבת בלהיות מלכה. אריק הגיע עם היפעת שלו והחזיר לטלי את השיר שלה שעכשיו הוא שלה ושל יפעת. נכון שיש משהו קסום ששתי משפחות הפכו למשפחה אחת גדולה מאושרת ומעושרת, ולשמוע את אריק מבקש סליחה מטלי ומהוריה היה מאוד מרגש ואמיתי ,אבל זה לא באמת אמיתי, זו יותר אגדה אורבנית על נסיך ונסיכה שלא היה להם מה לאכול אז איש איש הלך לדרכו. האחת הלכה עם הילדות והאחר הלך לחפש לו ילדה חדשה ואז הנסיכה הבינה שנסיך זה לא מה שיעשה את העבודה אז היא חיפשה מלך. ולא מלך לאהוב, מלך להעריץ.  אני בטוחה שאין בטלי תא אחד בגוף של רוע או נצלנות וביחסים האלה שני הצדדים יוצאים נשכרים, אבל כאשר הוא אומר לה איי לאב יו והיא אומרת תודה, אצלי בלב משהו נצבט... אבל לא מדובר בי, מדובר בטלי וזוס, והם נראים יותר מאושרים ממעושרים. אז נרים לחיים, לילדה המתבגרת ולחתן המאושר, לתינוקת של ענבר ולבחור החדש של דפנה. נרים לכבוד אתי שתי כוסות - האחת אוריגנלית והשניה רק סמי, וכמובן ללאה שתחזור כבר לעשות לנו פאן, כי בלעדייה זה לא אותו הדבר, וגם חבל על יהודית הקוסמטיקאית שהלך לה מקור הפרנסה העיקרי...