יום רביעי, 28 בספטמבר 2011

שנה טובה

אז זה הזמן לאחל לכולם ולעצמי שנה טובה. מצחיק כי גם ביום ההולדת אני מאחלת ומאחלים לי שנה טובה. וגם בתחילת השנה האזרחית כולנו מלאים באיחולים, אז בעצם כמעט כל השנה אנחנו צריכים לאחל שנה טובה. כל יום שקמים בבוקר צריך להגיד מול המראה שנה טובה כי כל יום מתחילה שנה חדשה...
אז מה אאחל הבוקר לשנה החדשה שלנו? אני מאחלת שהיא תהייה טובה מהקודמת, כי גם למי שהיתה שנה טובה תמיד יכולה להיות שנה טובה יותר. אני מאחלת בריאות. כי תמיד צריך בריאות. אם אין בריאות לא משנה מה תשיג בחיים זה לא שווה בלי גוף ונפש בריאים שיוכלו להעריך ולהנות מזה.
אני מאחלת אהבה, כי לפי דעתי זה הדבר הכי חשוב אחרי בריאות. בלי אהבה אין חיים ואני מדברת גם על אהבה לעצמך, לחברים שלך, למשפחה, לחיית המחמד שלך ולחיים עצמם. אם יש בך אהבה אז יש בך אהבה לכל דבר ואהבה מביאה אהבה. אז תאהבו את הדברים הקטנים כמו את הגדולים ותחלקו אהבה לעולם. זה בחינם וזה עושה כל כך טוב על הנשמה...
אני מאחלת הצלחה, כי זה הסיפוק שלנו בחיים. אדם מרגיש מלא מבפנים רק כאשר הוא מסופק. כל אחד רואה הצלחה אחרת - האחד עבורו הצלחה זה הצ'ק השמן בסוף החודש והשני גידול ילדים מוצלחים ובריאים. לאחד חשובה היצירה שממלאת אותו באושר, ולאחר לנצח בתחרות ספורט זה מה שעושה לו להרגיש חיי. אז לכל אחד בדרך שלו מה שעושה לו טוב ומה שנותן לו להרגיש חיי ומסופק שרק יצליח וישקיע בזה, כי ההשקעה בסופו של דבר תמיד משתלמת, גם אם התוצאה היא משהו שלא צפיתם, הדרך היא החשובה, אז שתהייה דרך מהנה ומוצלחת!
אני מאחלת שמחה ואושר. שמחה מלראות חיוך של תינוק, שמחה מלחוות שקיעה מדהימה. אושר פנימי שנובע מהשלמה שאלו החיים שלנו ואין לנו חיים אחרים אז בואו פשוט נהנה מהם. גם אם לפעמים בא לנו להיכנס מתחת לשמיכה ולא לקום בבוקר, תמיד מחר יש יום חדש וכל יום מתחילה שנה חדשה שאפשר למחוק את כל מה שהיה ולהתחיל מהתחלה.
שנה של סליחה. תסלחו לעצמכם על כל הפאקים ועל כל הטעויות שלכם כי זה חלק מכם. תסלחו לאנשים שקרובים אליכם על הטעויות שלהם כי הם לא ידעו אחרת. תסלחו אפילו לזה שעוקף אתכם עם הרכב בפקק כי אתם לא יכולים לדעת מה עובר עליו בדיוק, ולמה לכעוס? זה סתם עושה לכם רע. תסלחו להורים שלכם על הטעויות שהם עשו איתכם כי פעם הילדים שלכם יצטרכו לסלוח לכם על אותם טעויות ואף קשות לא פחות... פשוט תסלחו, סתם כי זה מרגיש כל כך טוב אז למה לא??
אני מאחלת שלווה, כי הדברים הכי טובים בחיים קורים לנו ממקום של שקט, שלווה, קבלה והבנה. תפרגנו לכם איזו חופשה קצרה, או יום שלם של פאן ושקט עם עצמכם בבית, בחוף הים, בפארק או איפה שעושה לכם טוב. הנפש שלכם היא הדבר הכי חשוב וגם היא זקוקה לפעמים למנוחה. תקראו איזה ספר טוב, תראו איזו קומדיה, תשקיטו את הרעש התמידי שמתחולל לכם בראש כל יום. תתנו פסק זמן למחשבות, הן לא תברחנה לשום מקום. מתוך השקט באים הפתרונות הכי טובים. לפעמים בלי לחשוב זו החשיבה הטובה ביותר. הפתרונות הנכונים יגיעו מעצמם..
אני מאחלת לכולכם שנה שתלויה רק בכם. שנה בה אתם תהיו אחראיים לגורלכם ואתם תחליטו איך השנה שלכם תראה. אין דבר יותר מרגיע לדעת שבסופו של דבר הכל תלוי רק בנו פלוס טיפטיפת מזל על הדרך.. יש יגידו: "הכל זה מלמעלה" ואני אומרת: הכל זה מלמטה, מבפנים, מהשורש, מאיתנו. אז תקחו את עצמכם בידים ותפרגנו לעצמכם אחלה שנה שבעולם!!!
חג שמח ממני ומהבלוג שלי J