יום שישי, 25 בנובמבר 2011

חיה על ענן...

זה התחיל משמועות שהדוקו ריאליטי "מעושרות" הוא לא כל כך ריאלי, כאשר התברר שענבר הסכמים כנראה חתמה על הסכם מצויין לשחק את המעושרת, למרות היותה ממוצעת לחלוטין. זה המשיך בפרק האחרון, שהיה מאוד קשה להתעלם מהתערבותה של ההפקה בעלילה. ענבר ובעלה ברק- שהפך מזמן להיות המעושרת השביעית בחבורה, הגיעו למסעדה ו -"ב מ ק ר ה" פגשו שם את אתי וטלי. אבל רגע השיא היה הקטע המבויים עד גיחוך של הבחור הבוגד והבחורה הנבגדת. שני שחקנים סוג ז' שבטח ממש התבאסו ש"תפקיד חייהם" אינו כולל תקריב פנים... יש לעשירון העליון כל כך הרבה סיפורים, מעשיות ובלגנים להראות, אז למה לעזאזל לפברק? מילא להוציא אותנו עניים אבל מטומטמים??
ניקול האגדית הכינה ארוחה לא הגיונית והוכיחה לכולם שהיא בכלל לא הגיעה מרוסיה אלא מהחלל החיצון. היא הרשימה את כולן חוץ מאת גברת ענבר, שכרגיל באה להרוס שמחות. הרי הבחורה היא עילוי, וכל דבר שהיא נוגעת בו, גם אם זה בחור בגיל העמידה, הופך מיד ליהלום מלוטש, אז מה כואב לך גברת הסכמים? ניקול היא כל כך הרבה דברים, אז מה אם לרגע היא שכחה להיות פוליטיקלי קורקט מולכן ומול המצלמות? אז מה אם נפלטו לה כמה הערות פשיסטיות? אז צולבים אותה וקמים והולכים בשם הליברליות? הרי כל הקטע הליברלי זה חייה ותן לחיות גם אם זה לא תואם את הדעות שלך וגם אם לא מסתדר לך בראש שבחורה בת עשרים וארבע מסוגלת להכין טרטר טונה לא פחות טוב משגב משה ולנהל מו"מ עם לידי גאגא...
דפנה גמרה עם אורי שלא הצליח לגרום לה לגעת בשמיים ( קצת התבלבלה, הוא פלסטיקאי לא טייס...) אבל לא לפני שהיא הוציאה ממנו בכוח מיליון מחמאות. לאחר שהיא מילאה את מצברי האגו מספיק בשביל ללכת לפזר אותם ברחבת הריקודים בשפרינצק, היא זרקה אותו לאלף עזאזלים ויחד עם זה הוסיפה לאמא שלה עוד כמה סיבות לאולקוס ( לא שהיא צריכה סיבות היא מסתדרת מצויין לבד...). " את הבטחת שתעשי לי נחת", חופרת האם בדאגה לא ברורה... יש לך בת יפיפיה, מפוצצת בכסף, שני נכדים מקסימים ומה שיעשה לך נחת זה חתן שילקק לבת שלך את הת......? זה מה שגורם לאמא להיות מאושרת? דפנה רוצה לגעת שוב בשמיים, למרות שהיא מודעת לעובדה שבכל הפעמים הקודמות כשהיא התעופפה לה באושר גדול, היא התרסקה לאלף רסיסים. ואתם יודעים מה אומרים על מי שלא לומד מטעויות...
אחרי שניקול הוציאה ממיטב כספה האוליגרכי על מנת להוציא למעושרות המזדקנות את העיניים ועבדה יום וחצי בעודה מזניחה שוב את ביתה היחידה, שמסתובבת לה בבית על כיסא עם גלגלים ומבדרת את עצמה. אחרי כל המאמץ והשקעה היא קיבלה על הראש והיתה צריכה להתנצל על כל המיליונים בבנק. " ניקול קפצה ממקום של כלום למקום של עושר שהוא בכלל לא בהבנה של בני אדם, ויש לה פער. היא חיה על ענן" מסכמת ענבר שהיתה שמחה לעשות הסכם עם אותו אליגרך בשביל לגור על הענן הסמוך לניקול... יש לבחורות האלה דברים שאנחנו האנשים הפשוטים יכולים רק לדמיין והן לא שמחות בחלקן. הן עושות השוואות, מנסות להוכיח שהן טובות ושוות יותר ושוכחות להיות פשוט מאושרות.
מזל שיש את טלי סיני ריקליס לרקד ולפזז בחינניות ילדותית בדיוק ברגעי משבר, בשביל לשבור את הקרח. כי אם אין לאה לי, יש טלי לי וכל הטרללה לה לה הזה מזכיר לנו שעם כל הכסף שלהן והפלצנות אין להן רגע דל וכנראה אחת הסיבות שהן הסכימו ככה להחשף בפני כל עם ישראל היא שגם כשנראה שיש לך הכל, משהו חסר. לניקול זו קריירה מוזיקלית, ללאה זה נעורים, לאתי זה גבר, לטלי זה אקס, לדפנה זו ילדות ולענבר זה חיים... כל אחת והסרט שלה, כל אחת והשריטה שלה, כל אחת והסיפור שלה. מה שבטוח שאם לא היה להן כסף זה פשוט לא היה מעניין אותנו כי יש לנו מספיק את הבעיות שלנו בחיים, אבל לראות מישהו שנדמה כאילו הוא מעורר קנאה, ולהבין שהוא מעורר גיחוך, זה ריטינג, זו תוכנית טובה וזה גורם לנו סיפוק. זה מוריד את המיליונרים אל העם, ומזכיר לנו שבסופו של יום, כולנו בני אדם!!!