יום ראשון, 15 ביולי 2012

הישרדות - שפריץ ולבלוע!


בוקי מעצבן אותי. חייבים לעשות פה קצת סדר: זה נכון ש"תורג'י את אושרי", הגיעו במחשבה שהגמר בכיס הקטן שלהם. זה נכון שתורג'י קצת (קצת הרבה) חש את עצמו ואושרי חיי בסרט שבגלל שהוא שלוחה בלתי נפרדת של תורג'י, אז ברור שיש לו ברית אוטומטית. אבל מפה ועד ל- "רמאי, שקרן, נוכל" והשוואה לא הגיונית לחברה ה"חביבים" שבוקי מתעסק איתם כבר 25 שנים, זו כבר הגזמה פראית אפילו בשביל בוקי." זו סחיטה באיומים" זועק כתב הפלילים על זה שאושרי עשה לו "אם לא תשמור עלי, לא אשמור עליך". אושרי אכן היה טיפש ושאנן. יש לו מזל גדול שהוא הפסיד במשימת התקווה לנזיר משה ולא ידע שמיכל זוארץ כבשה את בת ים, רק בשביל לא להראות יותר את פרצופו בפני השבט שעשה לו שתי הדחות פתע. אושרי חושב שהוא שיחק משחק של גבר ועדין לא מבין שהוא בכלל לא היה נוכח במשחק... להריץ דחקות עם החבר הכי טוב שלך, אפשר בדיזנגוף על הבר, פה צריך לעבוד! המהלך של בנות הברית צלח, אושרי הלך. תורגי נשאר בשתיקה רועמת וגוב האריות הזה עושה לי לאהוב אותו מחדש כי תכלס את מי כבר נשאר לאהוב שם??
יוליה זגזגה. מסכנה יוליה, היא באמת לא ידעה את מי להרדים (זו המילה של הישרדות השנה), עם מי להמשיך, מי יעשה לה פרצופים בארץ ובעיקר איך משקרים. הבחורה טובה מידי למשחק המגעיל הזה - מה לעשות, זה התפקיד של נטלי... אפרופו נטלי אני לא מסמפטת אותה מצד אחד, ומצד שני אני פשוט מעריצה אותה! לא יאומן כמה כוח מנטאלי יש לבחורה הזו. עינויים בשבי לא היו שוברים אותה. היא פשוט שולטת על המחשבה ואומרת לעצמה: זו המטרה, אלו האמצעים ואני לא אתן לכמה זוחלים מגעילים להפריע לי בדרך אל ... השד יודע לאן. בוקי עם כל ניסיון חייו וכל הרצון שלו להוכיח שזקנה על כיסא גלגלים מתגלגלת לה לעבר הגמר, לא הסכים אפילו להריח את חתול הים הרוטט, ואילו נטלי "המחסלת" אכלה ג'וקים - כאילו זה במבה, תולעים - כאילו זה מרשמלו ועין של פרה - כאילו זה פילה מיניון! היא מנצחת וזוכה בחסינות משימה אחרי משימה , משאירה להם אבק ואשכרה מגיע לגברת להיות בגמר ולא בזכות שני הטוסיקים שהיא תוקעת לתוך העדשה של המצלמה, רק בזכות כוחות הסוס האלה שהשד יודע מאיפה היא מביאה אותם. שאפו!
גם אנה ויוליה אכלו כאילו הן בבראסרי לפחות. "אני לא הבנתי למה זה מגעיל? כל עוד זה אכיל זה לא מגעיל" - אמרה אנה בעוד חתיכה של דיונון נוזלת לה מבין השיניים... הגבול של אנה היה הג'וקים. פה היא אמרה די – כל אחת והגבולות שלה, אני הייתי יושבת בצד עם בוקי מההתחלה. גם אם היו נותנים לי את המיליון כאן ועכשיו, לא הייתי אוכלת כזו כמות של גועל. "הן בנות, הן אמורות להיגעל" אמר תורג'י רוצה למות מהמשימה הזו ושוכח שיש בנות שרגילות ל"אכול" דברים מגעילים גם בבית (וזו לא היתה האסוציאציה שלי... הם התחילו...) בשביל לאזן קצת את הטעמים וגם לעשות קצת טוב על הלב, ההפקה פינקה את השבט בערכת קידוש. פתאום הם שידרו"big happy family"  זה מה שיפה ביהדות ובערכים שלנו. אם אתם שואלים אותי, זה קצת כמו ביום כיפור, כשכל העבריינים פתאום צמים ויושבים שעות בבית הכנסת, "סברי מרנן" וכולם נשמות טובות...אם רק אלוהים היה יודע איזה שרצים הם אכלו לפני הקידוש...
לאחרונה הגיע תורה של ענת להחזיק ב"כוס השתן" במשחק. היא מנהלת את העניינים. כבר ברור לה שהיא בגמר (וגם לנו) השאלה, עם מי היא תעשה חסד ותחליט לקחת אותו על כתפי ה"פיטנס" שלה. לרגע נראה כאילו תורג'י עוד איתה בברית, שנייה אח"כ היא מכריזה: "את תורג'י אני יכולה להדיח מתי שאני רוצה". מי מת והפך אותה לדורון מלך האי? אה, בעצם תורג'י די גוסס ואין מי שייקח את שרביט המלכות - בוקי לא נולד למלוכה, נטלי טובה ב"שפריץ ולבלוע" אבל יחסי אנוש זה לא הצד החזק שלה על האי. אנה היא יד ימינה של ענת, אומנם יש לה יציאות לא רעות במשחק אבל גם עליהן ענת לוקחת את הקרדיט בסופו של דבר, ואדון שגב, ניסה למלוך על שבט דאנג אבל זה לא החזיק מעמד... לכן ענת היא המועמדת היחידה כרגע למלוכה. אבל זהירות ענת, כי כל מי שישב על כס המלך, מהר מאוד גילה שלא סתם קוראים למלך דורון...
איתי שגב הוא יצור מעצבן. לפעמים הוא מצחיק אבל רוב הזמן הוא נע ונד בין זה שהוא לוזר לזה שהוא חושב שאולי הוא לא לוזר – תפסיק לזגזג ותחליט כבר אם אתה לוזר או לא ותודיע לנו בבקשה מחר טוב? הם היו צריכים להטביע אותו עוד בשלבים הראשונים ופתאום כולם הלכו והוא נשאר. אני שומעת אנשים אומרים שהוא חמוד, ואני לא מבינה מה חמוד בבחור שרגע אחד מתחנף ומלקק לכולם ושנייה אח"כ זומם איך להעיף את אותם אנשים. רגע הוא מחבק, פתאום הוא נותן סטירה ושולח את חברו הטוב לשרת שבט שלם. הוא נותן מילה ומייד מפר אותה. בתחרות מתמדת עם עצמו " 2 אפס לטובתי", כאשר אושרי אפילו לא חשב שאיתי מהווה איזושהי תחרות. אולי בגלל זה הוא עדיין שם, כי הוא שיחק אותה החבר ההומו המצחיק של הבנות, ובעצם הוא סוג של נחש צפע - רק שיזהר שנטלי לא תאכל אותו עכשיו שהיא נהנית מזוחלים וחרקים... השיא מבחינתי היה שהוא אמר ליוליה:" תוכלי להגדיר לנו מחר עם מי את בוחרת להמשיך?", הרי הוא ידע שהוא מצביע עבורה, היה לו ברור שהיא הולכת, אז למה לסבן אותה שנייה לפני גזר הדין? פתאום ה"חבר ההומו" לא כזה "פרנדלי"... ובכלל כל הקטע שהוא מת להיות סלב. לא סתם אומרים בכל צחוק יש שמץ של אמת. אצל איתי זה לא שמץ אני חושבת שזו הפנטזיה הכי גדולה שלו. הוא רוצה להופיע על שלטי חוצות כמו מייקל לואיס. הוא בעצם סוג של מייקל לואיס קלוע בגוף של כוכב ילדים מזדקן. בתקופה שהוא היה מפורסם לא היו פפראצ'י בגל חור, לא היה אינטרנט, לא היו פריזנטורים וחוזי טאלנט שמנים בקשת. הוא היה מפורסם בתקופה שלא היה מגניב ומשתלם להיות מפורסם - בטח אפילו הנחת סלב הוא לא קיבל כאשר הוא רצה לרכוש איזה ג'ינס ליוויס 501. לכן יש לו פטיש להיות סלב וזה הרבה יותר מטריד ופתאט מלהיות סלב שחש את עצמו כמו תורג'י. כי יגיד מה שיגיד, השאיפות שלו הן בעצם להיות סוג של תורג'י!
המשחק הזה לא ברור, כל רגע מאזן הכוחות משתנה. הבריתות חלשות, האגואים בשמיים ועזאם חסר! עדיין לא מובן איך אנה ותורג'י הפכו לזוג כי כרגע אין שם אפילו חיבה מינימאלית. תורג'י אולי שחצן, אולי מדבר לא יפה לפעמים, כשאושרי היה שם הוא חלה בטמטמת ושכח איפה הוא נמצא אבל ת'כלס אני מאמינה לו. מילה שלו תמיד הייתה מילה גם אם היא לא נאמרה בטונים הנכונים. הברית שלו תמיד היתה הדבר הכי חשוב לו ובמשחק כמו הישרדות, אני רוצה להיות בצד של הבן אדם הכי עקבי, ושני האנשים הכי עקביים לטוב ולרע הם תורג'י ונטלי. אולי פשוט שניהם יחברו יחדיו, יעיפו את שגב הטפיל, ישלחו את ענת לריצת בוקר עם ליטל שוורץ, את בוקי לא בעיה להרדים הוא רק צריך לראות את נטלי מסבנת משהו, ואנה? טוב נו חייבים להתחיל את הרומן כבר אז יאללה שאנה גם תהייה בקומבינה... שניהם מנצחים משימות, שניהם כאשר הם לא אוהבים מישהו הוא יודע, אבל יעשו הכול בשביל להגן על הקרובים להם. שניהם מודעים לחלוטין בכל רגע נתון למצלמות – הוא בכובע הבמאי, שחקן ושחק משנה, והיא בכובע פורנו רך ולאחרונה גם קצת וואנדר וומן (יש כאלה שעבורם גם זה היה פורנו רך). שניהם עפים על עצמם, בקיצור נטלי בקלות יכולה להיות האושרי החדש של תורג'י, כל הדרך אל הגמר! כנראה שזה לא יקרה, כי לכל אחד יש ברית אחרת אבל במשחק הזה, הכל יכול לקרות. תראו למשל איך הנזיר פרסטר עושה יוגה אולי בדרך לגמר... אגב הוא את הקאמבק הגדול שלו כבר עושה בימים אלה": "עלילות משה המחורפן באי הקטן"...
אהבתי את איך שיוליה עזבה את המשחק. בלי טינה, בלי נאומי אושרי, פשוט אמרה יפה שלום. היא הזכירה לכולם שזה רק משחק, פיזרה תלתלים של אהבה והרגישה שקוקוס ירד לה מהלב. ככה צריך ללכת הביתה או לאי התקווה. אני מקווה שיוליה היא זו שתחזור למשחק, היו לה כמה מהלכים יפים והומאניים שאולי לא מתאימים להישרדות אבל מה רע שילדים שצופים בתוכנית יבינו שאפשר גם להתנהל אחרת במשחק ולא חייבים להיות תחמן או שקרן בשביל להתקדם? אם היא רק הייתה בולעת טוב יותר היא עדיין היתה במשחק. אבל כנראה שגם זה התפקיד של נטלי...