יום רביעי, 15 בפברואר 2012

לגן החיות יש דיירים חדשים...

לא משתגעת על הדיירים החדשים. לא קרה שם שום דבר יותר מידי מסעיר: לירון- כוסית,אימא, גרושה, (שאני מכירה מתל אביב) שנראית משועממת ומתלוננת עוד לפני שיש לה בכלל סיבה להשתעמם או/ו להתלונן. לא ממש ברור מה יש לה לחפש שם או מה יש לה לתרום לעלילה... הדבר היחיד שעוד יכל להיות מעניין זה שרגב בטוח היה עף עליה ואביבית היתה מתחרפנת. אבל זה כבר לא יקרה. השני הוא צבי - ערס מתוחכם, מאלה שלא ממש יודעים שהם ערסים. אחד כזה שיתחבר לקותי, ולא יחליף מילה עם סער. חתיך? הוא בטח שלא (לא הטעם שלי בכל אופן). נראה קשוח, אבל דוקא איש נחמד שנראה שיעשה טוב לאנשים בבית בתנאי שהם לא יוציאו ממנו את ה"קותי". אחרונה, ורק לבינתיים חביבה, עינב. תואמת זיוה, רק לא בדיוק דתיה אבל שומרת. עכשיו היא בקטע של להתחבב- שירים עם אביבית, מצוות עם קותי, יענו משעשעת, אבל עוד מעט היא תריב עם כולם, תעשה הצגות ושישו ושמחו. כל כך חיכינו לכניסת הדיירים והיו שמועות על דוגמנים ודוגמניות לפחות ליגה ד', כאלה שיבואו לעשות קצת בלאגן בפרשיות הלא כל כך רומנטיות של הבית. לא נראה כאילו החומר האנושי הדנדש יכול לשנות את מצב המתח המיני הרדום... עוד כמה שיחות עם אנשים חדשים, עוד איזה ריב וחצי ושוב את אביבית מספרת שהיא "היפה והאופה" ויש לה פחד ממים... פליז רק לא זה!!!
ערכו להם מסיבונת, לוותיקים והחדשים, קצת להבין מי מה מו. קותי, שהיה עצבני על צחי- לאחר שצפה בתעודת הזהות שלהם, נראה שנרגע כאשר הוא הבין שצבי הוא מהסוג שלו. כבוד אצל אנשים כמותם זה ערך עליון, ולכן הוא לא "יעשה לו ערן" וינסה לבדוק את מצבה של יאנה. אביבית דפקה לוק "נערת ליווי" (נו באמת, אם היא לא רוצה שידברו עליה ככה אז למה לעזעזל היא מתלבשת ככה???) עם חלוק קצר מסאטן זהב ומנומר (הרי זה בדיוק מה שלובשים למסיבה בחצר בכל מקום לא? ובפרט כזו שמשודרת בטלויזיה...). היא לא הפסיקה לצווח את השירים המזרחיים האהובים עליה ומסתבר שעל שניים מהחדשים, הספיקה להסביר לצבי שכסף לא מעניין אותה והיא רוצה גבר גבר. הוא הסכים איתה, ובתמורה קיבל ליטוף בפנים ( יפה לו על היום הראשון...) פה נראה לי יקרה משהו, כי זה פשוט מתאים! חבל רק שזה לא יעניין אף אחד, כי רגב הלך, ואת ערן היא מעניינת רק בשביל זמן מסך ותשומת לב נשית. לירון לא כל כך הצטרפה לחגיגה, היא יותר ישבה בצד והיתה קצת מתנשאת וביקורתית...נראה שהיא הולכת להיות מאלה שאו יעיפו מהר או שאם כבר זה טרנדי בבית האח הגדול 4,  אז גם היא תדיח את עצמה.. מאמינה שערן ינסה לרחרח בכיוון אבל בכל זאת אמא לילדה וילד בן 15 לא יכול לעבוד.... עינב פיזרה ססמאות כמו:" יש לנו ארץ אחת". ממש מזכירה לי את הקמפיין לזהירות בדרכים של גברת זיוה. היא יותר מידי מתאמצת למצוא חן ולהיות מגניבה ודי ברור שזה הולך להתפוצץ בקרוב ואפילו מאוד... מאז קים לא היתה לנו כזו פצצה מתקתקת...נראה שיש לה הרבה דעות, על הרבה נושאים, אבל רק סלוגנים ללא תוכן ממשי. שיחה אחת עם סער על הבעיות לאום שלו והיא מקבלת מגרנה מלנסות להבין על מה הוא מדבר...
אז רגב הלך וסופי נשארה. היה די ברור שרגב ילך כאשר הדגישו את המגלומניות המתפרצת שלו במשפטים כמו: "אל תדאגי ביום שלישי היא לא תצחק..." על סופי. הוא לא למד כלום מקודמיו קים ויוסי? מי שעף על עצמו בבית, פשוט עף מחוצה לו! גם התחינות המתוקות של סופי להראות הרבה ממנה בפרק, ולחפש כל מיני מניפולציות ריאליטיות כמו למשל לבכות, הסגירו את הישארותה לפחות לשבוע הקרוב.. חבל לי על רגב. הוא אכן שחצן, אכן לא נפתח, ללא ספק משעמם,  ויש משהו מוזר בזה שהוא כל הזמן מחבק בחורים... אבל הוא בחור טוב ואפילו קצת תמים. הוא באמת חיבב פלוס את אביבית, לא ברור איך אחרי כל מה שעבר עליהם, באמת היה אכפת לו ממנה ועד הרגע האחרון הוא עוד ניסה- חוטיני שהפך בסוך ל"פטץ'" על חלוק הרחצה שלה...מצד אחד הוא לא עשה הרבה מאמץ בבית עם הדיירים, מהצד השני לא הפסיק לעשות יותר מידי בשביל לרצות את אביבית. הוא לא נידב שום דבר אישי על עצמו החוצה, אבל פיזר סיפורים על הדברים החומריים ועל האנשים החשובים שהוא מכיר. רגב עשה טעות ולא ממש היה רגב, או שזה רגב ואז עשו טעות שהביאו אותו כי זה מה זה משעמם... הייתי רוצה לשבת לידו כשהוא יצפה בפרקים ויראה איך אביבית דיברה עליו, איך הבית ראה אותו וכמה הוא פאקינג הסתכל על עצמו במראה...
הגנון ממשיך. קותי לא יכול להוציא מהראש את מה שערן אמר לו. הוא הצליח להתעלם לחלוטין מזה שיאנה מוסלמית- מה שלגמרי נוגד את האמונה החזקה שלו. אבל לנסות לשים בצד שערן קרא לו קוף עם סכין בדיסקוטק? את זה הוא לא מסוגל. עד שערן לא ילך הביתה הוא לא ירגע. אולי כדאי שצחי יתחיל עם יאנה רק בשביל שמישהו אחר יכניס אותו לסרט, כי ערן זה כבר "היו היה" ועל זה אלירז (שאגב קותי לא ממש מפרגן לו) היה אומר- "תתקדם".
לא שדרו בפרק את "דייט" יום האהבה של ערן ואביבית. ערן שר לה שיר שהוא כתב על לחן של "אדון עולם" שהולך ככה: " ילדה יפה, חיוך רחב, שמה אביבית לב הזהב. לאט ערן, פנימה נכנס, חיבק אותה, חיבקה אותו עד עכשיו. ואחרי כל מבט, ניצצת להבהההה, והוא איתה והיא איתו באהבה..." אני לא יודעת מה איתכם אבל כל בחורה היתה בטוחה שיש עניין מכיוון המשורר... וכך היה: הוא שר לה, היא התמוגגה והיתה בטוחה שזו הזמנה לנשיקה הצרפתית הראשונה שלהם (או בתוכנית היבשה הזו בכלל) ואז הוא הגיש לה שוב ושוב רק את הלחי. היא לא הבינה מה קורה פה, רגע אחד הוא מזמר לה רמיזות לאהבה ורגע אחרי הוא מתאבן כשהיא מתקרבת בחושניות המנופחת שלה. היא שאלה אותו שאלות כמו:" תקנא אם אהיה עם בחור שיכנס לבית?" והוא מרח אותה בדברים כמו:" אני לא מבין מה זאת אומרת לקנא", או "יכול להיות שהמקום שלי בחיים שלך הוא להיות החבר הכי טוב שלך".היא צריכה שמישהו יבוא עם מסוק ויכתוב לה :"אביבית תתעוררי ערן לא מעוניין הוא מ ש ח ק בך!!! ", רק ככה אולי היא תבין. עכשיו צבי הגיע, והיא תנסה לעצבן את אדון "וישונסקי" והוא מצידו, ינסה לבדוק מה האופציות שלו עם הכוסית התורנית (שמזכירה לו (עאלק) את נטלי- תמיד הוא מוצא תירוצים טובים למעשים הממש לא טובים שלו) שמייד הפכה לצ'ילבה החדשה של אביבית. ואני אומרת ערן יקר, תחשב מהלכים. הדחה כפולה בפתח וכולם יודעים שאתה עדיין פה לא בגלל הכביסות הנקיות אלא בגלל הכביסות המלוכלכות שלך עם הבחורות בבית. אז תעשה כבר איזה אן דן דינו ותדביק איזו צרפתית לאחת מהבנות כי יבשת אותנו יותר מידי זמן (בעצם היתה סוג של נשיקה בין ערן וסער בקליפ, בקטע של ריקוד שנות השישים, כשבוחרים בסוף של החיבוקים... שווה לראות).
אני חוזרת לקותי כי בכל זאת בבית הזה, אין מה לעשות, כל הדרכים (הבעיות) מובילות לקותי. קותי הוא אבי ביטר הרזה – גם אוהב שירי דיכאון וגם נרגן!! כל הזמן הוא כועס. הוא בכיין, רגזן, קורבן מתעצבנן ומעונן. הוא כל כך רגיל לקיפוח שלו, רגיל להיות המסכן ולכן כל דבר קטן מפעיל אצלו את רגשי הנחיתות- או כמו שיעל אמרה כל כך יפה:" יש לך מנגנון עצבון פנימי". יש לו רגעים שהוא פתאום קולט שאשכרה הבחורה הכי יפה בבית איתו, עוד אחת שנחשבת אטרקציה, רבה איתה על תשומת ליבו, בחוץ אוהבים אותו ( כן, כן, היה מסר מקים שקותי ותמיר חזקים בחוץ) אבל אלו רגעי החסד עבורו. רוב הזמן הוא רואה הכל שלילי וזה נמאס. עוד משהו שנמאס, ויסלחו לי מעריצי קותי, אבל להגיד כל רגע: "סתמי/שתקי" וכדומה זה בכלל לא לעניין. הוא באמת בחור טוב אבל הוא דמות לא חינוכית בעליל. איך אפשר להשוות אותו לג'קי או אלירז? קותי מקלל כרוני וזה לא רק הקללות זה טון הדיבור שלו שיש בו אלימות למרות שאני לא באמת חושבת שהוא בחור אלים, אבל כל הרגעים הפחות זוהרים הללו שלו, הם שגורמים לי בכל אופן, לפנות למחנה של תמיר. סורי קותי
אז אני לא יודעת אם הדיירים החדשים יצליחו למלא את החלל שהשאירו כמה מהדיירים הישנים. אני לא בטוחה שתהיה פה טריפת קלפים משמעותית, אבל הם כבר פה אז לא ניתן להם לנסות לבדר אותנו?? שיהיה להם בהצלחה בגן חיות אני מצפה לראות איזו חיה תצא מכל אחד מהם...
כמה אתנחתאות קומיות שנתקלתי בהם בשידור ובערוץ והיה לי מה להגיד עליהן... רובן על הדמות הקומית הראשית- אביבית...:
סופי ממליצה לאח הגדול איזה קטע בכיכובה הוא יכול להראות בפרק: "אה תראה שוב אותי משתזפת"- סופי דרלינד את אמיתית? אין מספיק מראות בבית??
ערן, שבעבר סיפר שסיוון אהרוני לא אישרה אותו בפייסבוק, בוידוי מביך נוסף: " אלין דווקא היתה חברה שלי בפייס בוק ומחקה אותי כשהיא יצאה מבית האח הגדול"- ערן נכנס לבית האח הגדול רק בשביל שפליטות ריאלטי יאשרו אותו בפייסבוק!!!
אביבית על החיים בסרט :"יעלי כל הניסים והנפלאות קורים לי פה". יעל:" אצלך כל דבר קטן זה נס ונפלאה"- לא הייתי קוראת לאביב לא נס, לא נפלאה ולא נעליים, וגם לא לרגב ולערן לצורך העניין. הם הבימאים שמאפשרים לה להמשיך לחיות בסרט הזה בעצם...
אביבית שוב שואלת  את ערן בכל מיני דרכים האם הוא רוצה להיות איתה: "שאלתי שאלה ואתה לא עונה לי". אביבית ממי,  הוא ענה לך, זו פשוט לא התשובה שאת רוצה לשמוע אז את מתעלמת כל פעם מחדש - הוא לא רוצה אותך!!! שמישהו כבר יצעק לה את זה עם מגפון מבחוץ פליזזזזז
אביבית ליעל, כשהיא גילתה שרגב רוצה להביא לה חוטיני, שזה משהו מיני והיא רצתה משהו ריגשי: "את יודעת מה זה יום האהבה בשבילי? צריכים לתת לי דברים שאני אוהבת בשביל שאני אשמח" – אביבית זה חג שהוא קונספירציה של קניונים ומסעדות. וחוץ מזה נראה לי שכל יום, חג או חול, את מצפה מגברים שיביאו לך דברים שאת אוהבת בשביל שתשמחי אז אולי דווקא ביום הזה תתני להם חופש??
יעל לאביבית בתגובה לכך שרגב הרשה לעצמו להביא לה משהו מיני: "זה מוקצן, זה מוחצן, זה מראה על פתיחות מינית, ההופעה שלך היא  לגמרי מינית"-  ובמילים אחרות: אביבית, הפרצה קוראת לגנב... והפרצה לא ממש נראית שמרנית.
אביבית לכולם (היא הרי מספרת את אותו הדבר לכל אחד ואחד מהם) :"יש לי בעיה מילדות, אני לא יכולה שצועקים עלי". המראה שלך זו בעיה מילדות, תשומת הלב המוגזמת שאת דורשת, גם כן מאותם ימים, מים עוד בעיה לא ברורה, ומסתבר שיש גם משהו חדש- בגיל צעיר כשהביאו לה מתנה היא היתה הולכת לבדוק כמה זה עלה בשביל לדעת כמה השקיעו בה, משמע- כמה אוהבים אותה. יש לי הצעה- טיפול ובהול!!!
קותי לאלוהים אחרי השיחה עם אביבית על כשרותה של יאנה: "איפה הכנסת אותי אלוהים"- הוא רצה לבדוק אם ציצים יגרמו לך להעדיף את הקוראן...
קותי מנסה להרגיע את עצמו שלא יצא ממנו השד על ערן: "ונח מצא חן בעיני אדוני"- קותי רוצה להיות נח, להכין תיבה ולהשאיר את ערן לטבוע בשכשוכית.
צבי לאביבית לאחר שהיא סיפרה גם לו שמציקים לה על הבגדים שהיא (כביכול) לובשת: "אלוהים ברא את הדבר הכי יפה בעולם וזו האישה". צודק לגבי הבריאה של אלוהים, אבל פה מדובר על בריאתו של דוקטור קליין וחבורתו... והוא עוד מוסיף:" אלוהים בירך אותך"- הוא לא מבין? What's god got to do with it???
עינב לקותי בשיחה על דת:"איך אפשר לא להאמין בקדוש ברוך הוא? ישתבח שמו לעד"- צריך עוד הוכחות שרוחה של זיוה נכנסה לבית??
אביבית לערן, על לירון שקצת הרבה מידי, וקצת מוקדם מידי, מעזה להגיד לדיירים בכלל, ולאביבית בפרט, את דעתה: "נגמר עידן יאנה, התחיל עידן זאתי, איך קוראים לה..."- עם יאנה לא הצליחה וסופי לא הצליחה אז אולי "זאתי איך קוראים לה" תעשה "ראפ" (סיום) לסרט שלך, ויפה שעה אחת קודם!
רגע קסום: מוקי חתולי תמירי, עשה חזרה גנרלית לקראת הכניסה של החדשים. (קראתי שזה דווקא נהוג במקרים של חרדות לעשות את זה על יבש קודם) הוא לקח את ארבעת הדיירים הדמיוניים, עשה להם סיור בבית והכיר להם את הדיירים הוותיקים. כולם שתפו פעולה ולחצו ידיים לדיירים הפיקטיביים -  בבית משוגעים, התנהג כמשוגע לא???