יום ראשון, 13 במאי 2012

תפסיקו לשחק ותתחילו לשחק...

שבט דאנג חזר לחלקת גן העדן שלו להמשך המשחק פוסט ג'מצ'י. " הרוח שאתה מביא איתך ניצחה את הגוף של ג'מצ'י" אמר כל כך יפה אושרי. הוא לא דמיין שאותה רוח תקום בבוקר ותחשוף את גופה הגשמי והלא חינני, וזאת בלשון המעטה, מול עיני המתעוררים, שחשבו שזה חלום בלהות... בוקי, אם יש לך שפשפת, תיכנס למים עם בגד ים, תוריד אותו במים, תצא גם כן מכוסה ותשב לך לייבוש נטורל בשמש, רחוק מעיניהם של השבט והמצלמות. אתה בכוח רוצה שיעיפו אותך? אומרים שכאשר אנשים מזדקנים הם לאט לאט חוזרים להיות ילדים. בוקי מתנהג כמו ילד בן 4 , דורש תשומת לב כמו ילד בן 6, חופר כמו ילדה בת 14 ונראה כמו גבר בן 65!
אותו בוקי מודה לזמנו השאול ויודע שלא ישאירו אותו בגלל ה"סקס אפיל", ולכן הוא החליט להיות משרתם של חמשת האדונים... אבל מה לעשות שהדרך לגהנום מלאה בכוונות טובות, וכל דבר שהוא עושה יוצא לו בדיוק ההפך? אני מציעה לבוקי פשוט לשבת בצד ולשתוק (רצוי עם בגדים...). לתת לחברה לריב אחד עם השני, לתת למשחק להתקדם ואולי הם ישכחו שהוא שם והוא יצליח לעבור עוד הדחה או שתיים. הוא כל הזמן מנגן כמו תקליט שרוט משהו בסגנון השיר של "מה קשור" : אנ'לא נטלי הכוסית, אנ'לא ג'מצ'י הגדול, אנ'לא ליצן שגב, אפילו לא קרוב... אבל אני שר מהלב... אז אתה לא מלא דברים, אבל אתה אמור להיות האיש עם הכי הרבה נסיון חיים, שבאמת ראה כבר הכל מתוקף תפקידו, אז אולי תתחיל להתנהג כמו אחד כזה??
בשבט טי- ניום טולולום, הכל על מי מנוחות כרגע. הם עושים משחקי אימפרוביזציה ונהנים מהחיים אבל רק לבינתיים... במפגש עם הדאנגים, הם התפלאו לגלות שג'מצ'י הודח, והדרוזי היה חייב לציין ש"היו ידיעות שהולך השמן". עד עכשיו לא הייתי מוכנה לקרוא לעזאם - "הדרוזי", אבל איך הוא מעז, עם כל הקיפוח שנמצא בסביבתו היומיומית, לקרוא לבוקי "השמן"? בוקי מודע להיותו איש לא רזה במיוחד, אבל הוא לא צריך שיעמוד הדרוזי שבחבורה או כל אחד אחר, וישים אותו ללעג ולא רק על היותו גדול מימדים, אלה גם על שזה היה די ברור, שבגלל היותו אחד כזה, הוא גם המועמד הטבעי להדחה... זה היה דוחה ורק על זה מגיע לו שיריצו עליו דחקות מתנשאות, על הכנת קפה שחור כמו בכפר וחומוס צ'יפס סלט. אשכרה בהישרדות "מה ששנוא עליך..." לא תופס.
משימת הפרס על שמן, קמח, תירס ונוטלה, יצאה לדרך והוציאה מכל המגעילים בחבורה את כל הגועל. אין כמו לקחת למישהו את אחד החושים ולתת לו לסמוך על האחר, בשביל ללמוד עליו קצת יותר. ענבל, חושבת שעובדים אצלה, בוקי, צועק אידיוט על איתי ומתכוון בעצם לצעוק על עצמו, ועזאם? כבר עיצבן אותי מקודם, אז עכשיו כל מה שהוא יעשה לא יבוא לי טוב... בוקי שוב אכזב את הצוות, ענת סיימה בלי קול אבל עם ניצחון, ענבל נרגעה כי היא קיבלה את זרת הנוטלה שלה, ואני בכלל חושבת שכל המשימה הזו היתה דייט ראשון של אנה ואיתי - כי אין כמו להפעיל את חוש המישוש, כדי ליצור פה התחלה של ריגוש... to be continued
אז לטי-ניום יש אוכל אבל אין אש (אני לא אתפלא אם פשוט כיבו להם אותה ...) לדאנג אין אוכל, אבל יש אבן אש וברזנט וגיא הודיע ש"בקתת המשא ומתן" הצטרפה באופן רשמי לפורמט. אושרי נבחר מהאדומים, וגברת – אני מתחמנת ומבלפת למחייתי, גבריאלי – היא נציגת הכחולים. הם נפגשו על וודקה תפוזים, פירות אקזוטיים ושעון חול, ואושרי קיבל בראש. לא יאומן הבחורה הזו. אני לא מבינה איך היא לא ראש ממשלה. היא לא רואה אף אחד ממטר ויש לה ביטחון של צ'יטה. הוא חשב לקחת להם את כל האוכל, ירד לחצי ועוד בסוף שכנע אותה כאילו זה בסדר לקחת שליש, כי הם פחות אנשים בשבט – נמצאה האישה שתקרא לסדר את  אחמדינג'אד!!!!
בטי-ניום הכל נראה too good to be true. הם יותר מיד מנצחים, יותר מדי חמודים אחד אל השני ויותר מידי משחקים בטולולום. פתאום קם הראל והחליט שחותרים תחתיו!! הוא המציא בראשו סיפור שלם על בריתות, קונספירציות ואסטרטגיות כאשר הוא המטרה! הוא לא היה מספיק חכם לעשות את זה בשקט בצד, ולאט לאט התקבץ לו כל השבט לשמוע על הפרנויות הלא ברורות של אותו "כוכב נולד". תורג'י לעומתו. חשב שזו "מהומה רבה על לא דבר", וניסה בהתחלה להרגיע את הכוכב החרדתי, אבל זה לא עזר, כי הראל כבר נמצא עמוק בתוך סרט משלו וזה לא "הישרדות", זה יותר בכיוון - "סיוט ברחוב אלם"... זה נגמר לא טוב, זה היה ממש פתאטי והצדק עם תורג'י. אבל יש צודק ויש טיפש - להפקיר את השבט שלך במשימת חסינות רק בשביל להעיף את הראל? יש לו ביצים של פיל וביטחון עצמי בשמיים, אם הוא חושב שחלק נכבד מהיושבים במועצת השבט, ובראשם ענבל, לא יקחו בחשבון שהוא נתן להם לירוק מים מתוך שבשבת אנושית בעודו עושה ברוגז מהספסל. יכול להיות שהוא באמת יצא מזה הפעם, אבל זה רק בגלל שלעשות "בופור" יותר נחשב מ"כוכב נולד" בביצת הסלבים, אחרת כבר מזמן הוא היה על המעבורת הראשונה בדרך הביתה על הפקרת לוחמים בשדה המשימות!
עוד לא ברור מה יעלה בגורלה של העונה הזו, האם השקטים יותר ישמיעו קולם? האם אלה ששומעים אותם חזק יותר יאפילו לגמר? אני מקווה שעוד מעט הם יפסיקו להיות כל כך מודעים למצלמות ויותר להוציא את עצמם החוצה, כי כרגע זה נראה כמו סרט על הישרדות בכיכובם של - האחים אושרי ותורג'י כהן, בתפקיד נערת ג'ימס בונד- נטלי דדון, עם אוסטין בוקי פאוורס, וההוא מערוץ הילדים הסלב VIP - איתי שגב... דרושה קצת יותר אמת, קצת פחות אגו ואולי איפשהו הראל צודק – תפסיקו לשחק ותתחילו לשחק!!!