יום חמישי, 9 באוגוסט 2012

"זה גנון ברמה הכי נמוכה שיש"


פרק דרמתי או קומי במיוחד, תלוי איך מסתכלים על זה. שבט סנאי נשאר עם שתי בנות ששדדו להן פסלון חסינות לאור שמש תאילנדית, והוציאו אותך קצת לא אסטרטגיות בדיוק דקה לפני הגמר, ושני בחורים, שעל פניו לא היו אמורים להגיע לשלב כזה במשחק, אבל משום מה הם עדיין כאן ורק על זה צריך להוריד בפניהם את הבנדנה. צמד העלובים וצמד העצבניות צריכים לבלות ביחד עוד כמה ימים וזה לא פשוט. להסתכל בעיניים של בוקי מזכיר להן כמה הן סולדות ממה שהוא עשה וכמה הן טיפשות שלא חשבו לפצל קולות. הקירבה לאנת (אנה + ענת)רק מזכירה לבוקי כמה הוא ושגב הם שני צילייגרים (בעלי שתי רגליים שמאליות- בוקי הביא את המונח כמובן...) וכמה הוא קרוב לגמר אבל סביר להניח שכף רגלו לא תדרוך על השטיח האדום. לא קל להיות שנייה מהמליון ולא לקחת אותו. לא קל להיות בוקי ושגב באופן כללי!
"עדיין לא החלטתי אם אני גיבור, רע או פושע. אני כמו רובין הוד שגנב מהעשירים ושימח את העניים" מה שתגיד בוקי, העיקר שאתה מרגיש טוב עם עצמך... זה לא שבוקי עשה מעשה כל כך קיצוני ובלתי נסלח, זה לא שכשהם יחזרו לארץ (בואו נזרום אז זה כאילו אנחנו בשידורים חיים) יכבלו אותו באזיקים ויכניסו אותו לכלא על גניבה של פסלון החסינות. כולם מבינים שזה משחק, כולם מבינים שכמו שאנשים מרמים בפוקר אז בוקי רימה בהישרדות, אבל ההיצטדקות שלו זה מה שמבאס, זה מה שהופך אותו לאיש קטן, זה מה ששם אותו על דוכן האשמים, לא הגניבה לכשלעצמה. "תורג'מן שכנע אותי 10 ימים שאלה הם כללי המשחק/ המציאו את חוקי השקר והגניבה השלישייה הזאתי..." ועוד ועוד הצטדקויות. למה לא להגיד: אני, בוקי נאה, הזקנה הבלה בלה בלה... גנבתי את פסל החסינות. ראיתי הזדמנות לעשות מעשה שאולי הוא לא מוסרי אבל ישאיר אותי במשחק. אני חושב שכל האמצעים כשרים ועובדה שאני פה ותורג'י לא!!! זה היה משתיק אותם ואת כל עם ישראל. לעשות נאומים על מוסריות, להטיף לכולם, לקרוא לכולם נוכלים, לגנוב ואז עוד להאשים את כולם בזה שאתה הלכת לתיק של מישהי וגנבת משם משהו ששייך לה? לא סתם קיבלת  מענת את הכינוי "מלך הביוב של הישרדות"!
ואם כבר עסקינו בביוב... שגב הוא "דורון מלך האיכס". "זה גנון ברמה הכי נמוכה שיש" הוא אומר בעודו מתבונן בענת ואנה, ואני לתומי חשבתי שהוא מתבונן במראה. הבחור יכול לנהל רשת גנונים ופעוטונים והוא מדבר על גנון? "אנה צריכה להגיד לנו תודה, יכולנו להדיח אותה ולא את תורג'י" הוא אומר לאנה שחושבת לעצמה איך לעזאזל הדבר הזה עדיין נמצא כאן? איך? "הפסקנו להיות המשרתים שלכן לפני ההוצאה להורג" - בוקי מוסיף אש למדורה שכבר הפכה מזמן לשריפת ענק ששום סופר טאנקר לא יוכל לכבות חוץ מאוריקי! משימת הפרס, שלא ברור למה ענת ויתרה על הפרס, הרגיעה את הרוחות והזכירה להם צלם אנוש... ענת עשתה מעשה אלטרואיסטי לחלוטין שאף אמא לא היתה מוכנה לעשות, ובאמת לא ברור אם זו אסטרטגיה או שבאמת היא כלכך ריחמה על שגב, הרי היא יכלה פשוט לתת לו לנצח... אז לנצח אותו זה בסדר ואם נותנים לך אופציה להחליף את בוחרת לוותר על הפרס? לא הבנתי... אבל אין פה מה להבין, בכל מיקרה זה היה מעשה אנושי מאוד וכאב לי עליה.
האנושיות הסתיימה כאשר הרביעייה חזרה אל האי ונזכרה שבוקי דוחה! איתי שגב לא מבין איך הבנות מדברות על בוקי ושוכח כמה הוא השפיל את בוקי בדיוק לפני יממה וחצי שהוא היה חייב לציין כמה העירום של בוקי דוחה אותו, כמה הוא רצה להקיא כשהוא ראה את זה, סיפר בדיחות על "הזקן והים" ובאופן כללי לא הפסיק לצחוק על בוקי עונה שלמה... . "תשאלי את שגב אם הוא יכול לתת לנו את הביצים שלו, גם ככה הוא לא משתמש בהן..." ענת מבקשת מאנה שתסביר לה כמה גבר יכול להיות לא גבר... הוא ניגש בפוזת הפאפי התמים הידועה שלו ואמר:" אז אתן רוצות לשמוע מה היה?" והתכוון לומר: אתן רוצות לשמוע שקר כלשהו? די כבר עם השקרים והליקוקים והמחסור הקשה בביצים. בוקי אמר לך! אתה ידעת! בחרת לא לספר כי רצית לטרוף את הקלפים מחדש! תהיו כבר גברים, תהיו כבר בני אדם, תרימו קצת את הראש אם כבר הצלחתם להגיע עד לכאן "סוף סוף אני לא פרייר, אם יורקים עלי אני לא אומר שזה גשם.." פרייר לא, דביל כן! "לשקר זה לגיטימי! לגנוב... לא גנבתי" – איתי בשיעור מקסים לאוריקי הקטנה...
"שתי שחצניות ויהירות, הדבר שהכי בא לי לעשות זה לתת להן בוקס" – בוקי בעוד רגע קסום שיזכר לדורות הבאים... מעניין מה עוד נראה מבוקי: סוג של הטרדה מינית ודיבורים על הגוף של נטלי – יש. שקרים- בשפע, גניבה- נרשמה בפרוטוקול, ניבול פה- ללא הפסקה, נודיסטיות- לצערינו ולצערו של השבט הם היו עדים גם לזה, ועכשיו גם אלימות מילולית? one men show ולא מהסוג הטוב... לצערי שגב זכה בשרשרת החסינות וכמו שחזיתי הוא ובוקי הולכים לעוף על עצמם. זה לא מגיע להם אבל לפחות אוריקי ראתה את אבא שלה מקבל שרשרת חסינות אז זה גם משהו... אני מקווה שבוקי ילך בשבת הביתה, שתורג'י יחזור לרבעיית הגמר, ששגב יעוף ראשון וששלישיית המקורית הגמר תתחרה על התואר השורד האחרון. לא בגלל שמגיע להם יותר, לא בגלל שהם יותר טובים ויותר ראויים מכולם, רק בגלל שאיתי שגב כבר זכה בתואר האיש הכי בלתי נסבל/ מעצבן/ מלקק וצבוע, אז שיתן לאחרים הזדמנות לזכות גם כן בתארים. הוא כבר איתי שגב VIP, מכירים?
לאחרונה גיליתי את וילת המושבעים. שם נגמר הגועל ומתחיל הכיף האמיתי. גיליתי מחדש את עזאם עזאם ואני אפילו ממש אבל ממש מסמפטת אותו. הוא איש חמוד, תמים ואפילו די נעים (כל עוד לא מעצבנים אותו ופוגעים בכבודו הוא אחלה גבר). אושרי ועזאם הפכו לחברים לוילה, אושרי אומנם גילה שעזאם חופר וששקט לא יהיה לו "אולי הוא התיקון שלי", אבל מצד שני הוא גילה אדם סקרן, שרוצה לדעת וללמוד והוא כל הזמן מלמד אותו דברים חדשים כמו למשל לשחות- כן כן עזאם לא יודע לשחות " איש הברזל הזה פתאום נעשה ילדה קטנה שנאנסת ע"י מים". יש גם קטע חזק שעזאם נדלק על מישהי באיזה בר. אושרי לא מספר לו שזה בעצם לא ממש ליידי ויותר בוי - " לא ידעתי שקיים דבר כזה... גועל נפש", עזאם יודע שבפעם הבאה הוא צריך לבדוק את הגורגרת... עזאם קורא את הספר שלו, הספר שהוא כתב, ואושרי תוהה האם הוא עדיין במתח בכל פעם מחדש, מה יהיה בפרק הבא... אושרי כותב ומלחין שירים עם איזו קופסא מגניבה שהוא הביא מהבית ויוליה קצת חווה מה זה להיות אישה בבית עם גבר דרוזי - "את יכולה להביא גם את הסיגריות מהמטבח"... יוליה ונטלי התחילו בריב היסטרי ועכשיו הן החברות הכי טובות, כי אין כמו לדגמן אחת לשנייה בגדים מהבית בשביל לקרב בין שתי בנות... מעניין לראות מה הם חושבים לאחר מועצות השבט ויש לי הרגשה שהם לא רואים את אותה תוכנית שאנחנו רואים. למשל את ענת הם לא ממש מעריכים והם חושבים שתורג'י הוא המוח מאחורי המשחק... אושרי אפילו מצדיק קצת את בוקי וכועס כמובן שתורג'י לא נקם את הדחתו ועזב את הבנות. הייתי שולחת את המודחים מפה ישר לבית האח הגדול. קאסט כזה, לא נראה לי יצליחו להרכיב בשום תוכנית... אז בוילה עושים חיים, באי התקווה מתחרפנים (אפילו הקופים בהלם קרב ממשה) ועל האי משחקים בשוטרים וגנבים...הישרדות סלבס 2012 אין דברים כאלה!