יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

בוקי לא נאה...


לא י א ו מ ן! תורג'י הודח מהמשחק בגלל פסל שנגנב, בחור שהלשון המלקקת שלו לא מפסיקה לזגזג וטמטום של שלישיה שהיתה שאננה ולא פיצלה קולות. הסבתא הקלפטומנית, על כיסא הגלגלים, מהמחלקה הגריאטרית באיכילוב, הצליחה לעשות את הלא יאומן והדיחה את ה -"פרח/ערס/ פישר שעשה חצי סרט וחושב שהוא ראש הממשלה...". הבחור שאף אחד לא רצה לבחור לשבט שלו (מסתבר שבצדק) השאיר אבק לכולם - גם אם זה אבק מהול בנפטלין, זה עדיין אבק, ועדיין אפשר לומר: בוקי, המהלך אולי לא נאה, אבל יש שיגידו יאה למשחק מסוג זה... הישרדות סלבס 2012, ללא ספק עונה מעולה, לא צפויה, עם ליהוק מהגיהנום, שעושה לנו גן עדן של ריאליטי!
בוקי הוא איש בעייתי ופוסטים לא מבוטלים ברשת מעידים על כך שהוא שנוי במחלוקת. הדמות שלו מפוצלת לחלוטין: מצד אחד, יש את בוקי נאה – האיש המבוגר, מלא חוכמת חיים, שלעיתים אף ניתן להתרשם שיש לו לב ענק והוא כמו איזה דובון אכפת לי מתוק... ליבי יוצא אליו ברגעים מסויימים בתוכנית, כאשר מתנהגים אליו לא יפה ומשפילים אותו. ללא ספק היה קשה לצפייה לראות איך הוא בא לדבר עם הבנות על ההדחה הקרבה, והן התעלמו ובחרו להתעסק בסוגיה: "זה פאצ'ולי או לוונדר?". אני לא מבינה איך אף אחד לא השתיק את סמרטוטשגב? הוא לא מפסיק לצחוק עליו ולהגיד:" זה היה דוחה ברמות, רציתי להקיא, אתה לא שולט בסוגרים שלך, זה לא שיש לך טוסיק שובב...", ועוד כל מיני דברים לא נעימים, שמאיפה הוא מביא את החוצפה להגיד אותם לאדם מבוגר בפריים טיים? מהצד השני, יש בוקי שבכלל לא נאה - הילד הקטן שאוהב לעשות דווקא. כלוא בגוף זקן, שמן,רופס ומפיץ קולות וריחות לא נעימים. איש לא נעים לבריות מכל בחינה אפשרית, שעושה מה ששנוא עליך בשם המשחק. אתה לא יכול להגיד על אושרי: שקרן, נוכל, רמאי..." בזמן שהוא בסה"כ היה סטלן תמים וחמוד שבא לעשות "ראפ" תאילנדי. אתה לא יכול לגנות את תורג'י על מהלך "הגניבה" שמעולם לא היתה ואח"כ לאור יום לגנוב מחברה לשבט את הפסלון. אתה פשוט לא יכול לקבל את אהדת הקהל, כאשר הקהל כבר לא מבין איזה מהבוקים אתה באמת? האיש בעל העקרונות, הזקן, החמוד, שאיזה יופי שהוא הצליח להגיע להישג המרשים של טרום גמר? או האיש המגעיל את השועלים, סקסיסט, בוטה, נקמן, גנב ועוד כל מיני תוארים שמבאס אותי לכתוב אותם, למרות שמה לעשות? הכל נכון!
הייתי משוכנעת שלא יהיה לו אומץ להוציא את הפסלון מהחור של ה...לא ברור איפה זה היה מוחבא... הייתי בטוחה שהוא יגיד לעצמו: אני אוציא אותם טמבלים – "אני נאלצתי לעמוד ערום על החוף. אני אורח אצלהם והם מחפשים לי בחור של הת..." אמר ונשמע כל כך מסכן. הרי אם על ראש הגנב לא היה בוער הכובע, הוא היה מתפשט בסבבה שלו, משוויץ בגיזרה המשופרת, ואפילו משתף אותנו ואת תורג'י ואומר:" תורג'י אני רואה אותו...". עונה שלמה הם צריכים לסבול עירום כפוי לא אטרקטיבי בעליל ופתאום זה משפיל אותו להתפשט? אבל בוקי החסר בושה - לאורך כל העונה, בכל דרך אפשרית, הוציא את הפסלון והשאיר את השלישיה בהלם, את הלקקן בהצטדקויות וחרדות ואת עם ישראל שוב בשוק (קודם אריק זאבי ועכשיו זה??)! איך הם לא עשו פיצול קולות? כל המועצה היה ברור שבוקי מצטדק, כל הדיבורים הובילו למקום אחד ברור- בוקי גנב את הפסלון! אז לא תשימו קול אחד שגב רק ליתר בטחון? הגעתם עד לפה ולא תחשבו על כל מהלך 90 אלף פעמים? כנראה שלא... ותורג'י בדרך לבדוק את הכוחות המוזרים שכישפו את משהרקולס באי התקווה.
תורג'י היה דווקא היחידי שנתן לבוקי "נאום פרידה" נחמד וכינה אותו - "הפתעת העונה". זה היה כל כך מתבקש. חיכיתי שמישהו יגיד לו: בוקי אתה אחלה גבר, כל הכבוד שהגעת למקום כזה בגיל שלך. אתה יכול להרים את הראש ולהיות גאה. אנחנו אוהבים אותך. יכול להיות שאם דבר כזה היה נאמר והאגו הרמוס, המושפל והמדמם של בוקי לא היה במצוקה, הוא לא היה חושב לעשות את המעשה שבעברו הוא רק היה כותב עליו... הבן אדם הרי חיי לו בתוך סרט איימה הישרדותי:"אני מחכה בבית המטבחיים ששלושת השחצנים, היהירים האלה, יקבעו מתי מותי..."הוא היה מלא פחד, היה מלא כעס שהשתלט לו על שיקול הדעת וגרם לו לעשות מעשה שחשב שיביא לו כבוד בקרב מועצת העם, אבל מה עם הכבוד שלך בעיני עצמך? עד השנייה האחרונה הוא לא הפסיק לשקר וניסה לספר סיפורים על פסלון ישן נושן שהוא מצא לו בטיוליו ביער... אכלת פלפל? שתה מיץ! אתה לא יכול לנסות להסביר את הנעשה ולזרוק האשמות לכל עבר:" למדתי מתוג'מן נורמות חדשות במשחק". למדת משנים של כתיבה על עבריינים תחמנים. למדת מסרטים, סיפורים ואולי אף דמיינת בעברך איך זה להיות בצד השני ... מה היית כותב על עצמך עכשיו בוקי? בוקי נאה, גנב, אבל רק במשחקי ריאליטי?
"אין כמות חול על שפת הים שיכולה להתחרות עם כמות הליקוקים של שגב" בוקי היבחן יפה את התופעה שנקראת איתי שגב. סמרטוטשגב הוא ללא ספק היצור הכי מעצבן בכל תולדות הישרדות. הוא זוכה במשימת פרס ולוקח את אותו אחד שרגע לפני ירד עליו וקילל אותו בשם ההתקדמות במשחק. זה לא אנושי להיות כל כך לקקן. איך הוא יכול להסתכל על עצמו במראה שהוא הביא לאנה בשביל למרות גבות ולהוציא שחורים - שזה בעצם מה שהשאיר אותו במשחק... נכון שיש לו אסטרטגיה מאוד ברורה - לשחק את התמים, החמוד, המצחיק שכולם אוהבים ואז להכניס להם בשקט. אבל איזה חמוד? איזה מצחיק? ואיזה נעליים? אני מעדיפה יום שלום עם העירום של בוקי על פני עוד בדיחה של הרותי סמרטוטי הזה... כמו שכבר כתבתי, אנשים רואים מליון בעיניים ויוצאת מהם חיה לא אנושית. מאיתי יוצא נחש סמרטוטי- גם חסר עמוד שדרה וגם ערמומי.אם כבר עשית מהלך שאולי בטעות יביא לך את המיליון, אז להעיף דווקא את תורג'י? עוד לה הבנת שלתורג'י יש רק את אושרי במושבעים והבנות יאכלו אותך בלי מלח במסעדת גורמה אליה הן תלכנה לחגוג את הזכייה במיליון?? ( כן כן, יש מצב שאנה וענת עשו ברית ממש אבל ממש חזקה...) אם כבר ללקק ואם כבר לתחמן אז להפריד בין ענת ואנה היה משנה לגמרי את מאזן הכוחות. אח"כ לשכנע את תורג'י שענת לא טובה ליהודים, והינה אתה בגמר עם השמן והנמוך ומי יודע אולי הקולות כן ילכו למכוער...
במועצה עלתה (מן הסתם) שאלה לגיטימית:" האם ישנם קווים אדומים במשחק הזה..." תורג'י או איך שבוקי מכנה אותו - נפולאון המתוסבך (תסביך נפולאון, זה תסביך של נמוכים שמפצים על המחסור בתמירות, בתוקפנות) כמובן שחושב שאלימות מילולית לא עוברת את הקו האדום, כי אחרת תהיה לו בעיה להצדיק את כל הקללות שלו בצפייה בשידורים. כולם חושבים שאלימות פיזית לא באה בחשבון ולגבי הגניבה - אז אם זה מהחפצים האישיים של בן אדם, אז זה לא בסדר. אני חושבת שצריכים להכין עשרת הדברות להישרדות לעונות הבאות וזה הולך ככה:
1.      לא יגיע לאי שום בדרן עבר מתוסכל שחושב שחושב לעשות קמבאק. ואם כן? אז מותר להטביע אותו!
2.      להפליץ ניתן רק באזור מיוחד להפלצות ולפלצנים, ואם זה לא אותו בן אדם? אז מגיע לשניהם.
3.      לא לנשק אחד את השני לפחות יממה לאחר אכילת ג'וקים/ תולעים ומעיים של צפרדע. אלא אם אתה רוסי...
4.      לא לעצבן דרוזים
5.      אם כבר עיצבנת דרוזי, אז יותר בטוח לבלות באזור של הפלצנים...
6.      לא לשחק עם הסיליקון לעיני המצלמה כי זה פשוט מטריד....
7.      לזכור כי הלוזר של היום הוא ההרקולס של מחר!
8.      אם אישה חוטפת פסל חסינות מידו של גבר חסון על הפרק הראשון, כנראה שכדאי להדיח אותה לפני שהיא תגיע לגמר...
9.      מותר לקלל רק אם השתתפת בסרט שהיה מועמד לאוסקר, וכמובן לאחר מכן להוסיף את המילה "כפרה".
10.  מותר לגנוב פסלון רק אם יש לך מספיק קפלים/שיפולים/חורים בגוף בשביל להחביא אותו בחיפוש הגופני שהולך להיות סטנדרט בעונות הבאות..
דבר אחד בטוח - עזאם עזאם ישן פאקינג טוב בלילה!!!