יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

24/7 השלישיה מועמדת להדחה...

אני יושבת בבית, צופה בתוכנית וממש מתעצבנת. אני לא מצליחה לקלוט איך נמצאות שם בוילה חבורה של בחורות דוחות, רעות ומגעילות ו"העולם" שותק. הבנים סוגדים להן ונמשכים אליהן, הבנות מלאות יראת "כבוד" או אולי זו יראה של פחד, כך או כך הן מסתובבות בבית כמו מלכות וכל מה שלא עשוי מהפלסטיק שלהן, הן לא רואות ממטר... ואז זה קרה- שלושת האחיות החורגות של סינדרלה היו מועמדות להדחה, ובשנייה יצאו החוצה לכיוון טל ואביעד ועל הדרך החזירו לוידיאומט את הסרט שבו הן חיו עד עכשיו. כנראה שרוב הקהל הצנוע של התוכנית הם בני אדם שטוסיק יפה, ציצי ומלא איפור בלונדיני לא עושה להם את זה. הם שופטים את מי שהם רוצים לראות על המסך על פי פרמטרים אחרים, ועל כך שאפו.
זה לא שהן היו מועמדות בגלל היחס לליז, הן נשפטו על היחס באופן כללי לאנשים בבית יותר נכון על היחס מאחורי הגב של האנשים בבית. בחיים לא נתקלתי בחבורה של בחורות שמלכלכות, מרכלות, עושות חיקויים עלובים, מטנפות , שופטת ואף מבצעות כמו - אתי סופרנו, קרן השטן וליהי הנגררת. תתפלאו, אך בראשן לא עומדת גברת סופרנו, מי שמנהיגה את כוחות הרשע היא קרן!!! היא נחש צפע מהלך על עקבים/קביים כתומים. כל מי שהיא לא אוהבת או שלא בא לה טוב באותו הרגע, מקבל מיד שם חיבה לא סימפטי במיוחד, חיקוי וניתוח אופי ולעיתים גם חמשיר שכולל את הכל גם יחד. במיקרה של ליז זה חרם מידי ואנטיגוניזם מכל בנות הוילה.
ליז היא בחורה מעצבנת!!! היא באמת לא אשמה היא פשוט נולדה ייצור מעצבן וזה לא ממש משנה איפה היא תהיה ועם מי היא תבלה, תמיד היא תהיה האחת המעצבנת בחבורה. אז נכון שמאוד קשה להיות בסביבתה ולצערן הן לא יכולות לעשות "מיוט" על השלט כמו שאני עושה כשאני קולטת את המצלמה רק מתקרבת לכיוונה, אבל ישנן עוד דרכים להתמודד עם ייצורים מעצבנים מבלי להפוך את חייהם לגיהנום עלי וילה. חבל שהאורחים המפתיעים נתנו לה חסינות, כי עבורה היציאה החוצה יכלה להיות ברכה. אני במקומה, לוקחת את התחת השטוח שלה ובורחת בצעדי ברווז מהירים החוצה... ( זהירות הירידות של קרן מדבקות...)
אורטל זו תעלומה... אף אחד לא מבין מה מו ומי הבחורה הזו. מצד אחד נראה לפרקים כאילו היא הדבר הכי נקי וטהור בבית הזה. מצד שני, צצים להם פרטים קטנים שגורמים לקהל וליושבי הוילה להרגיש כאילו היא מזוייפת בדיוק כמו השפתיים שלה. התמדתי באמונה עיוורת שאורטל אחרת מכולן ושעוד רגע יגלו שהבנות סתם יורדות לחייה וקוראות לה "שטן" ו- "בת פרעה" בלי שום סיבה מוצדקת ואז, רגע לפני השידור האחרון, חשף גיא פינס פרטים מביכים על הדוגמנית "וונאבי" – אורטל נערת אגו 2008. היא צולמה מתערטלת כאשר שדיה בין ידיה. אם זה לא מספיק אז הבחורה הצטלמה בעברה הלא רחוק, מנושקת ומחובקת בקליפ של זמר מזרחי שטוען לרומן עם דוגמנית הבית. אני לא שופטת אותה כמובן על שאיפה להתקדם (אם אפשר לקרוא לזה התקדמות) כי גם קרן היתה נערת הגלגל או משהו כזה ואפילו קליפ בכיכובה של דניאל ניתן למצוא ברשת... אבל אם מחברים את הכל יחד קשה מאוד להאמין שאורטל אמיתית כמו שהיא טוענת להיות.  אז גם אורטל  עשויה פלסטיק כמו כל הבית הזה רק שאורטל לא מלכלכת את ידיה ברפש על אחרים (בכל זאת היא צריכה להשאיר אותן נקיות בשביל לחפון את השדיים ). אתמול בלילה היתה לה יומולדת 26, עם זר על הראש  פרי יצירתה של איילת וריקודי בטן פרי יצירתה של כלת השמחה. היה נראה שאותם עינטוזים לא ברורים, גרמו לאיתן באופן סופי להבין שזו לא הבחורה שהוא יקח הביתה להכיר את ההורים...
"איפה בעלך?" שואלת עדי את דניאל. "עם המאהבת", עונה אישה נאמבר 1 בתגובה משלימה, כי באמת זה או להיות או לחדול בכל מה שקשור לקשר עם איתן והיא בחרה להיות שם באש ובמים ... בעיקר במים וגם קצת במקלחת... איתן עשה מסאז' "רפואי" לקרן- אישה נאמבר 2, אחרי שזו ביקשה לקחת צעד אחורה. קרן הרגישה בסדר עם הקשר כל עוד היא היתה המאהבת ודניאל האישה הקטנה. אבל כשנכנסה אורטל לתמונה, קרן הפכה מזו שבוגדים איתה לזו שבוגדים בה ופה הקו האדום התחיל להבהב... בינתיים גם קרן וגם אורטל ביקשו לקחת פסק זמן מאותו ממתק ואיתן בתגובה לבנים:" צריך פה דם חדש כי יכול להיות ששלושתן יתקפלו ואשאר בלי כלום" . התרגל למעמד השייח הסעודי, באמת רחמים, מזל שמכניסים לו בקרוב עוד 3 נישנושי "קינדר בוואנו" לפני סוף הקיץ וסוף שלושת חודשי התהילה המזוייפת שלו.
בן נמצא גם כן במערכת פוליגמית קצת שונה. במקרה שלו בחורה אחת טופחת ברכות לאגו והשניה נותנת כאפות חזקות. האחת רוצה באמת לאהוב אותו והשנייה אוהבת את עצמה, מאוד רוצה להישאר בתוכנית וזו נראית לה אסטרטגיה לא רעה בכלל. הראשונה בוגרת, השנייה גנון, האחת קשורה לצד הרציונאלי של המוח הגברי השנייה קשורה למוח אחר לגמרי שלא ממוקם בין האוזניים. זה היה מאוד נוח, כי כל עוד היה את האיזון, בן לא ממש קלט שהבדיחה עליו ולא הרגיש את ההשפלה שהצופים כבר מזמן התרגלו אליה. אבל עכשיו, כשעדי הלכה, ואין מי שתאזן את האגו שזקוק לליטופים יהיה לבן קצת קשה ואף בלתי אפשרי לעמוד במשבי הרוח הקפואים שהוא יקבל מליהי, כולי תקווה שהוא יעיף אותה עם בעיטה באחוריים ממש ליד השלט " נגרר" שאתי וקרן מקמו לה על התחת המושלם...
חבל שאיתן כל כך טיפש ובמקום לפרק את השילוש המפוקפק הזה ולעשת קצת שקט בבית הוא בחר לשלוח את עדי לביתה. הוא יכל להעיף את אתי ולהוריד מיידית בכמה טונים את רמת החרדה בבית, הוא יכל להעיף את ליהי ולתת לבן באמת צ'אנס לאהבה אבל הוא בחר בעדי וקיבל לאחר השידור צרחות מבחוץ שלא יכולתי לסגנן טוב יותר:" איתן יא הומו למה העפת את עדי?", מלוות בקריאות "אתי לכי הביתה". הוא לא העלה בדעתו לרגע שיש מצב שהקהל בבית רואה משהו שהוא מפספס?? אז או שהוא באמת טמבל או שהוא שפן של ההפקה, בשני המקרים יצא פיתה!!
השלישיה בהלם קרב, אתי רוצה לדבר עם ההפקה ולראות בדיוק איך הם מראים אותה, ליהי מאשימה את ליז וקרן מבינה שהיא לא מלכת אסתר. הן יושבות להן בחצר הבנים בדיכאון ולא מאמינות שכך ירדו מגדולתן. " איפה טעינו?" הן שואלות אחת את השנייה, "אנחנו חייבות לחזור למה שהיינו" מחפשות פתרונות,"חייבות לשחק אותה נחמדות עם ליז כי היא מציירת אותנו כמכשפות בחוץ" מגבשות אסטרטגיה התנהגותית חדשה לא צבועה בכלל... בנות יקרות ליז לא ציירת כלכך מוכשרת, את היצירה הזו ציירתן בשש ידיים בכישרון רב והיא לא כל כך עוברת מסך... ואתי מתוקה, כשאת שואלת את המיסטיקנית מי מנצל את טוב הלב שלך בבית, תדעי שבשביל לנצל טוב לב, צריך אחד כזה מלכתחילה.
הכי חכמה זו דניאל. הכי צעירה והכי חכמה. אולי בגלל שהיא באמת מאוהבת. כשאתה מאוהב יכול לצאת ממך רק דבר אחד וזה אמת. אי אפשר לזייף כשמאוהבים באמת. בזמן שכולן עסוקות באסטרטגיות וטקטיקות, היא נשארת בשלה, סומכת אך ורק על עצמה ומקווה שאיתן רואה מעבר למשחק. היא לוקחת סיכון, כי גברים אכן נוטים ליפול בפח למראה העלמה במצוקה, ואם לוקחים להם את הצעצוע הם ירצו אותו יותר אבל זה רק בתנאי שנמאס להם לשחק בצעצוע שהם הכי אוהבים ועל זה דניאל מסתמכת. כל עוד היא נותנת לאיתן את מה שהוא צריך אין שום סיבה שהוא יצא לצייד. היא יודעת שאין לו ברירה לנסות כי זה המשחק אבל הוא לא ירדוף אחרי אף פרה כשיש לו כוס חלב חם ליד המיטה. בינתיים זה עובד לא רע. נראה מה יקרה כשיגיע משלוח חדש של משחקים תוצרת 24/7 ואם יש מישהו חכם שם למעלה ישלחו לו best sellers!!!
הפרק הזה, זו הפעם הראשונה שאני מבינה על מה הבנות מדברות כשהן אומרות שהשהייה בבית זה שיעור לחיים. עד עכשיו זה ממש הצחיק אותי וחשבתי לעצמי איך תוכנית שאנשים הגיעו אליה בשביל להיות סלבים סוג ז' יכולה להעשיר וללמד אותם משהו לחיים? ועכשיו בעודי צופה באתי שוכבת בדיכאון במיטה עקב שיגעון גדלות, בקרן ניגשת ל"בת פרעה"- אורטל עם כוס תה לבטן בשביל לשנות את התדמית, ליהי מנסה להיות מעט יותר אנושית לבן, ליז מצליחה לסתום קצת, אבל רק קצת, את הפה ודניאל אפילו רקדה בחגיגות יום ההולדת של אורטל המתחרה, אני מבינה שמשהו בפורמט הזה, בריאליטי הזה מתפוצץ להם בפרצוף וכן מצליח לגעת פנימה ולגרום להם לחשוב על הדרך ולא רק על קו הסיום. הם כן מצליחים לראות שהחיים גם בחוץ וגם בפנים הם לא תוכנית כבקשתך. גם פה לפעמים נראה שרשע וטוב לו, צדיק ורע לו ואז מגיע צדק פואטי שטורף את כל הקלפים מחדש. גם בתוכנית טלויזיה יופי חיצוני יכול להיות קרש קפיצה מצויין אבל רק יופי פנימי יעזור לך להתקדם בכבוד למעלה, גם בוילה גברים הם עיוורים עד שהם מקבלים איזו סטירה משפילה לפנים שמעירה אותם מהפנטזיה שבה הם חיים, ואין מה לעשות בנות ובנים, גם בתוכנית כזו מפלסטיק, אם אוכלים הרבה מאוד עוגות שוקולד עם נוטלה גודל התחת.... שיעור לחיים!!!