יום שלישי, 30 באוגוסט 2011

חדשות לא מפתיעות..

יש משולש חדש בבית – גב, קרן וחן. המשולש הראשון החל בסשנים של נשיקות והמשולש הנוכחי נמצא עוד בשלב המילים. "מילים כמו חול ואין מה לאכול". גב מחכה למשיח בשביל לנשק את קסם אחת וקסם שתיים (הוא פשוט ממחזר את אותו כינוי על שתיהן). האחת רגילה למשולשים, התגברה על שברון "לב" וניפוץ אגו והשניה אומנם רק הגיעה טריה מבחוץ ואמורה לדעת לאן היא נכנסה אבל משום מה חושבת שמונוגמיות זה שם המשחק. הוותיקה הפכה לצל אובססיבי של סקסי גב והדנדשה משגעת אותו. האחת יוזמת, מלטפת, לא משאירה מקום לשאלות והאחרת מעדכנת אותו שהוא צריך להתאמץ אם הוא רוצה אותה. קרן אולי מתאימה לו יותר אבל פחות מושכת אותו וחן, נראה שלא העיפרון הכי חד בקלמר אבל בטוח הכי יפה והיצר המיני של גב לא עומד בפני עפרונות מהסוג הזה.  אז מה עושים? במקרה של גב מחליטים לא להחליט – זו גם סוג של החלטה. וכך הוא נכנס לחדר עם האחת לשעתיים לאחר מכן מזמן ללו-פט את השניה בכדי להסביר למה התבודד עם הראשונה ושתיהן רוצות להרוג אותו. קרן לא מוותרת וחן פרשה עוד לפני שהחל המירוץ... אובססיבית מול פסיבית, הקל והבטוח, מול קשה עם הרבה חפירות במוח... במי יבחר גב???
לפי דעתי גב בכלל לא נכנס למצוא כלה או אפילו סטוץ. הוא רק נפרד לפני ארבע וחצי דקות מחברה ארוכת טווח ויותר מסתמן שהוא הגיע לנופש רווי בפלירטוטים מאשר מתכנן שקופידון ינעץ לו איזה פירסינג בלב. אפילו לעשות ליהי ובן במקלחת זה לא ממש בתכניות שלו. הוא הגיע בפנאן ובפנאן יעזוב.  הדרך למיליון יכולה להיסלל עבורו עקב שעמום יתר בגזרת איתן ודניאל. זוג הזקנים המשמינים הזה גורף פיהוקים ומתרחק כל דקה שעוברת מהפרס המיוחל. גב, אומנם לא הביא את בשורת ה-happy  שהוא כל כך רצה להנחיל בבית, אבל בכל זאת הוא קצת יותר מרענן מצנון וצנונית ולכן יש מצב שהוא יצא עם מיליון ויהיה לו "מויי" פנאן.
הבנות החדשות לא מצליחות להיטמע בבית. עבר שבוע ועוד לא מצליחים להתרגל אליהן. אולי זה המחסור בבלונד וגלאם, אולי זו בעיית הומור קשה או חנופת יתר שתמיד לא מצטלמת טוב ומעוררת אנטגוניזם. משהו בארבע הללו לא מצליח לחדור ולהתחבר לכלום. דנה מתאמצת מידי וזה רק מרתיע, ונינה שקטה מידי- מה שבהתחלה היה מעט מסקרן אבל אז התברר שאין שם כלום חוץ מדיבור מאוד איטי ושעמום גדול. מור הגיעה כהבטחה גדולה ומאז היא רק במגמת ירידה ( קצת כמו עדי- אם כבר כל הזמן משווים בינהן ), וחן לפחות מביאה משהו חינני למסך אבל יש לה דיבור מעצבן רווי בשטויות ומילמולים שלא בטוח שהיא בעצמה מבינה. מה גם שהבית נהיה זוגות זוגות - תיבת נח קטנה ודביקה: בן במערכת המעוותת, נטולת סקס אפיל שלו עם ליהי, אורן במערכת חד צדדית אך מלאת מתח מיני עם אורטל, יוני שומר אמונים למישהי מבחוץ או שלא באמת מאמין שיכול להיות לו משהו עם הבנות שבפנים ואיתן כבר נשוי שנתיים לדניאל. מה שנשאר זה "דה ניו קיד"- גב, ומי שלא בתחרות על גב פשוט מיותרת.
אפרופו מיותרת אני ממש מייחלת שהמיותרת הראשית - ענבר תעזוב את הבית הערב. זה כבר בלתי אפשרי לשמוע את המירמורית הזו יושבת ומנתחת עם קרן השטן את הדרך לגמר. מחשבות את הסיכויים לקבל הכרה בחוץ ואת מצב שלהן בכל רגע נתון במבחינת הבחוץ. את בפנים עדיין, תהני מהבפנים. באת לחוויה, לא לשבת ולחשוב מה זרים חושבים עליך בתוך החוויה. " יותר טוב לי לצאת עכשיו שאני אחת משש מאשר בשבוע הבא שאצא אחת מתשע" היא אומרת ליצורית השניה כאילו יש פה באמת היגיון. את רוצה להיות בבית עוד שבוע או שאת רוצה שיגידו שיצאת אחת משש? מה יותר חשוב? להישאר עם החברים שלך ולהמשיך את החוויה? או לעשות סטטיסטיקות וחישובים בלי שום הגיון בריא? ענברי, גם ככה אם תצאי או תישארי, חייך ישארו כשהיו. אל דאגה יקירתי, את לא הולכת לקבל תוכנית בערוץ "החיים הטובים" אולי בערוץ "החיים בסרט" וגם שם תהיי מיותרת...
הוילה בבעיה קשה-  גב לא מספק את הסחורה והבנות החדשות ,לא רק שלא הצליחו להניע, הן שקעו בתרדמת הבית בעצמן. איתן שכח שהוא אורבך ומהרגע שגב נכנס כל הסקס אפיל שלו פשוט התפוגג. בן וליהי זה סיפור שגורם לאפקט הקאה והדבר היחיד שעוד היה יכול להית מקסים זה אורן ואורטל עד שאורטל הרסה הכל כי היא לא נמשכת אליו... ואני חשבתי שבנות אוהבות יהלומים?! אולי משהו עוד יקרה ויטרוף את הקלפים כמו שצריך כי אם זה ישאר ככה, אז קרן - הבחורה הכי שחקנית ותחמנית בבית, תזכה ללכת יד ביד עם גב לעבר המליון. איתן, לעומת זאת, יזכה רק לראות איך דניאל נראית עם 40 קילו עודפים וללכת לטיפול זוגי אצל מירי בלקין... כל השאר, כנראה שחוץ מלומר שלום ב- 4 אירועי השקה לא ירצו לראות לעולם את הפרצוץ אחד של השני... אם הייתי ההפקה הייתי מראה קטעים מהתוכנית לבנים רק בשביל לפקוח להם את העיניים על הבנות, כי הדבר היחיד שאני למדתי מהטלויזיה ה"לימודית" הזו, זה שגברים הם עיוורים וסתומים הרבה יותר ממה שחשבתי וכל קרן יכולה לסובב אותם על האצבע הקטנה שלה ולצחוק כל הדרך אל הבנק... פראיירים לא מתים, הם רק צופים בשידורים המוקלטים מהבית ומרגישים חומוס!!!