יום שלישי, 9 באוגוסט 2011

סקס לא ריאלי...

היה סקס בוילה. זה לא שעד עכשיו לא היה סקס בוילה, אבל סוף סוף הערוץ הלא ממלכתי הסכים לחשוף רמזים על סקס בוילה. מה שמצחיק הוא, שזו שהסתקססה - פעמיים באותו הלילה, היתה מתנגדת מספר אחת לאקטים מיניים לא מכובדים בתוכניות ריאליטי כאשר זה היה קשור למישהי אחרת, אבל כשזה קשור אליה, זה כמובן טבעי שזה יקרה. בכלל כל מה שקורה שם הוא מאוד מאוד "טבעי"- הרי זה ברור שכל אחת רוצה לעשות סקס בפעם הראשונה עם מישהו שרק כמה שעות לפני נישק בחורה אחרת, וכמעט תוך כדי שלח סמס הדורש בשלומה. הרי זה ממש לא בגלל שאיתן אמר לה שאם היא רוצה להשתתף במרוץ היא צריכה להאיץ את הקצב " תדביקי את הפער" הוא אמר, והודה בעצמו שזה הזוי מה שיוצא לו מהפה. מה שהזוי, זה שהוא יודע שהכל הזוי, אבל ממשיך להתנהג ככה מבלי להניד עפעף.
קרן זכתה בדייט חלומי לכבוד יום ההולדת שלה שבכלל התרחש ביום ההולדת של דניאל. הם נכנסו למתחם הבנים/סוויטה במלון בוטיק, בשביל לחוות 24 שעות של מבוכה. מי שיצא לו לראות קצת מהקטעים מדייט הפרס, יכול היה לספור על כף יד אחת, וגם זה בקושי, את הפעמים שאיתן נגע בקרן או יצר איזה סוג של אינטימיות בינו לבינה. לא ברור איך מכל הקור כלבים הזה יצא סקס?  איך הרווק, שהראש שלו והלב שלו נמצאים בחוץ ביחד עם הלב והאצבע השבורים של דניאל הבוכיה, יכל לעשות את זה עם בחורה אחרת?  האם אתה חייב ל"דעת" מישהי בשביל לדעת אם אתה רוצה להיות איתה בהמשך הדרך? יש עוד דרכים לבחון את שאתה מרגיש כלפי בחורה שלא קשורים לביצועים שלה במיטה. לא סיפרו לך שבנות בדר"כ מתאהבות  לאחר אינטימיות מהסוג האינטימי? שכניסה למכנסים שלהן משולה לכניסה ללב? ומה עכשיו? פה זה לא כמו לשבת בבית לחכות לטלפון של אחרי, פה זה לחכות ליחס של אחרי ולא נעים לראות את אותו אחד שאחרי ש"אהב" רץ לבחורה אחרת עוד לפני שהספקתם לצאת מהמיטה. לשמוע את הצחקוקים שלהם מעבר לקיר המפריד בבריכה, זה לא משהו שערב לאוזן או ללב לאחר עשיית אהבה או איך שלא תקראו למה שעשיתם שם.
זה היה דייט שמועד לכישלון קוסמי. הוא התרחש למורת רוחו של איתן שרצה את דניאל בזרועותיו והסתפק בקרן. זה קרה ביום הולדתה של דניאל, שהיה אחד מימי ההולדת הרעים בכל 24 שנותיה. ולכן, לא יכול להיות, שגם יהיה לה כל כך רע, וגם להם יהיה כל כך טוב, בחיים בוילה, כמו בחיים עצמם, יש איזון. היה ברור שטוב לא יצמח לאף אחת מהן מכל הפרס הזה. 24/7 הפעם הגזימו לחלוטין. היה נראה כאילו מישהו למעלה לא בא בטוב. הם חושבים שכשרע להם בפנים (בוילה) טוב לנו בחוץ, כי זה כביכול יותר מעניין ואידיליה לא מצטלמת טוב שמדובר בריאליטי ופה בדיוק הטעות שלהם. הקהל אוהב לצפות בתככים, מזימות אפילו קרב חתולות, אבל להכאיב למישהו בכוונה תחילה ועוד ביום ההולדת? זה כבר רוע, ורוע מייצר אנטיגוניזם גם אצל קהל שבוי. הם שילמו על כל התחמנות הזו כאשר הם קיבלו בתמורה, באופן בלתי צפוי, את הדייט הכי משעמם בהיסטוריה של הריאליטי. זה היה נטול סקסיות וחושניות, מלא במשחקי חברה מכיתה ב' ובטח גם הסקס היה על הפנים לפי השתלשלות הדברים.
תראו למשל את ליהי. היא ממש ממש רוצה את בן לא? והיא לא בודקת איך הוא במיטה. כמעט לא בודקת איך הוא מתנשק, לעיתים גם לא בודקת איך הוא מחבק והרבה פעמים לא מנסה בכלל לבדוק אם הוא נעים לשיחה. עד כדי כך היא "רוצה" אותו ומכבדת אותו. בן ממש אבל ממש דביל. הוא יושב כל היום ומנתח את הסיפור המטופש שלהם, רואה את הכל, אבל לא יודע לתרגם את זה למילים ומעשים. בן, בוא אעזור לך: ליהיis just not in to you  .היא ממש רצתה להיות, גם אם זה רק בשביל להתקדם במשחק אבל במיקרה שלה ה- fake it until you make it  לא עובד. כמו שהקהל לא אוהב רוע, הוא גם לא מסתדר כלכך עם זיוף. ולכן הגברת מועמדת שבוע אחר שבוע. ברור לכל שאתה סופר חרמן ועוד שניה אתה זורם עם יוני אבל תניח גבר, היא בקושי מסתכלת לך בעיניים. אנחנו בניגוד אליך, כן רואים את הפרצוף האומלל שלה מאחורי הכתף שלך כשאתה מחבק אותה והיא רק מתה שזה כבר יגמר. אולי בחורות עפות עליך בחוץ, אבל את הציפור היחידה שהיתה בבית העפת למקום רחוק מכאן אז תישא בתוצאות.
אני רוצה להתחתן עם יוני. ואם לא להתחתן, אז איך שהוא יוצא, להביא לו מדליה אולימפית. אולי הוא לא זכה באחת כזו בג'ודו אבל יש לו ממני ומבנות ישראל על סבלנות, רגישות ואכפתיות אין סופית- נקרה לזה "מדלית חפירות". הבן אדם פשוט מתפקד בוילה כאיריס 2. הוא יושב עם הבנות ובעיקר עם ליז - היצור המעצבן, שעות על גבי שעות. הוא מקשיב, סופג, עונה, שוב מקשיב, לאותו סיפור בדיוק, ושוב מגיב באותה הצורה – מחזק להן את האגו, נותן מילה טובה, מפגיז במחמאות ולא חוסך גם בביקורת בונה אך מאוד מעודנת.  אני כלכך אוהבת להקשיב לו כשהוא מדבר איתן, גם אם לפעמים הוא קצת תמים ועיוור למתרחש מסביבו ( אתי חברתו הטובה - אומרת שהוא הכי צבוע בבית. קרן -שהיא שטן והוא חושב שהיא מלאך) . אורן ובן יושבים ומדובבים אותו ואת ליז בכזו שלמות, כי כולם בבית יודעים בע"פ מה ליז אומרת או יותר נכון מתלוננת ומה יוני המסכן עונה. הטעות היחידה שהוא עשה התרחשה במשחק דמוי "חבילה הגיעה" שכולם שיחקו בערב בחצר. הוא נתן לה את הכדור/חבילה, כאשר נשאל מי הבן אדם שהכי מעצבן אותו בבית. למה טעות? לא בגלל שזה פגע בה, כי גם אם הוא היה נותן לה לבחורה הכי שווה בבית היא היתה מוצאת סיבה להיעלב. הטעות היא שעכשיו הוא צריך לשבת איתה עוד שעתיים לנגב לה את הדמעות ולשמוע עוד חפירות,קדיחות ובכי (נוראי) אל תוך הלילה. הוא היה צריך לשקר ולתת לעצמו לילה חופשי. אבל זה יוני - ספק אמיתי, ספק חסר טאקט, אבל הכי מתקתק!
איתן אמר/הורה לקרן להתרחק מאתי. הוא אמר שהיא מתנהגת כמו הצל שלה ו- "הגיע הזמן לצאת לחופשי". מה שהוא לא רואה (הוא ורוב הוילה שמעריצה את קרן הערצה עיוורת וחרשת) זה שבתוך קרן שוכנת מגה אתי ואף גרועה ממנה. קרן היא סוג של ערפד- ביום מפזרת חיוכים צבועים לכל הבנות ובלילה יוצא השד. יש לה ולליהי תוכנית "לייט נייט". הן יושבות על קופסאת סיגריות עד השעות הקטנות של הלילה ומלכלכות על כל הוילה ובעיקר על דניאל ואורטל. קרן  היא המנחה שפוצחת במונולוגים ממורמרים מהווגינה וליהי, על תקן בובה, המסכימה לכל מילה שלה ומגחכת בטפשות. ליהי, היא חומר ביד היוצר. וכשהיוצרת היא קרן אז יוצאת הכלאה לא ברורה של פריחה וסופר אשכנזיה שאומרת מילים כמו: "חיים", "חיידק", "אייימאאא" ו"יאוואלי" ונשמעת כמו פרודיה לא מוצלחת לאתי. כמה בחורה יכולה לנסות להיות שייכת ומגניבה? כמה אפשר לנסות שהקהל בבית יאהב אותך? אולי תנסי משהו שעוד לא ניסית וזה להיות פשוט ליהי??
קצת על כל מי שהזנחתי:
אתי אתי אתי. מה עוד אפשר לומר על אתי. העיקר שהיא מאמינה לעצמה, כי כל מילה שהיא מוציאה מהפה והקשר לאמת מקרי בהחלט. יש לה אמת משלה אבל היא רק שלה. היא תעשה הכל, כל עוד זה משרת את המטרה שלה, והמטרה שלה זה להישאר. אפילו שאמא שלה חולה אני כבר לא מאמינה לה. יש בה משהו שגורם לאנשים לסמוך עליה או שיש בהם משהו שזקוק נואשות למישהו לסמוך עליו והיא הקיר הכי סביר בוילה. אבל רק בשביל דחקות כמו "למדתי טרנטה ( במקום טנטרה) בעפולה" שווה שהשאיר אותה עוד קצת...
איילת- טוב הבנו שאת שרה יפה, אבל זה כבר מטיש לשמוע אותך שרה. זה לא כוכב נולד ואפילו לא תצא ממך רווקה נולדה. תהיי בטוחה שהסיבה שאת מועמדת זה לא בגלל שאיתן לא רוצה אותך. את מועמדת כי גם אנחנו כבר לא רוצים לשמוע אותך שרה. צריך להוציא חוק בבתים ריאליטיים שאסור לשיר!!!
ליז- אם איתן לא יעיף אותה, אנשים בוילה יתחילו לאיים בהתאבדות והראשון להשתגע זה יוני שההפקה צריכה לממן לו טיפול פסיכולוגי בחוץ.
ענת- אם אורן לא היה מתחיל להתעניין בה, אז לא ממש היה בה עניין. כי כמה שהיא מתוקה היא לגמרי למל"ם- לא מועילה לא מזיקה. ועכשיו שהיא מהמעריצות העיוורות של קרן אז בכלל היא איבדה אצלי נקודות.
ענבר- ענבל גדלה בבית!! גם איריס עוזרת לה לגדול, גם המחמאות של איתן לאחרונה עוזרות לה לעלות עוד יותר למעלה וגם האוכל תורם לגדילה מהירה ולא אטרקטיבית במיוחד.
אורן- אני חולה על אורן. הוא מצחיק, הוא שקול, הוא אדיש בחינניות. הוא בא לפה לנפוש לפני שהוא מחליט מה לעשות עם החיים שלו וזה בדיוק מה שהוא עושה. כלום לא נוגע בו יותר מיד, הוא איש פנאן. מתה עליו.
בן- אם תמשיך "לאיים" על ליהי שאם היא לא תעוף איתך על עצמך כנראה שהיא פשוט תעוף החוצה, זה לא יגרום לה לחבב אותך יותר. אולי תנסה להתנהג קצת כמו גבר ותתרחק: רודף- הודף, הודף- רודף... סתם טיפ על הדרך...
דניאל- הבחורה פשוט מלכה!!
אורטל- אני אמביוולנטית לגבי אורטל. מצד אחד אני אוהבת שהיא לא מתלכלכת, מצד שני אני עדיין לא מבינה מה היא עושה פה.... בגלל שמה שקשה לפיצוח בד"כ מעניין  יותר, אני עוד רוצה שהיא תישאר...
 הבנות כל הזמן אומרות: " אני כל כך רוצה שהוא יראה מה באמת קורה כאן כשהוא יצא החוצה". אתן בטוחות? תיזהרו ממה שאתן מבקשות... לדעתי צריך לעשות תוכנית המשך לתוכנית הזו, שבה נצפה בדיירים יושבים וצופים בעצמם. גם למי שהתנהג יחסית יפה זו לא תהיה חוויה נעימה לצפות בבגידות, בצביעות, ובכל הלכלוכים והעולב שיוצא שם אחד על השני. ולאלה שלא היו נופת צופים, זה הולך סרט אימה. כי לראות את עצמך במצבים הכי גרועים שלך ולדעת שכולם צפו בזה ואתה עכשיו בדיחה מהלכת באירועי השקה, זו סטירת לחי. אבל אל דאגה יקירים, גם אם הפרסום הוא טוב וגם אם הוא נורא, הולכים לשכוח אתכם עוד לפני שתספיקו להגיד צ'יייז למצלמה. אז תהנו מאוכל חינם ו- 30% הנחת סלב, לפחות עד שיתחיל הטראש הטלוויזיוני הבא...