יום חמישי, 25 באוגוסט 2011

"פיינל 6"

בצער רב אני מודיעה על כניסתו של איתן אורבך ל- 24/7 דיור מוגן. הוא די פרש מהמרוץ, גם מהסיבה שהוא החליט על דניאל כזוגתו בוילה, וגם כי מהרגע שסקסי גב נכנס הוא פשוט הזדקן מיידית והפך מצנון לייט למגה צנון. מה גם שיש בו משהו שמאוד מקומם- אם כבר פרשת לך לסיפור האהבה עם בחירת וילתך, אז תקרא לילד בשמו. " אני לא מאוהב בדניאל, אבל יש לי רגש..." אמר לאחת הבנות ששאלה האם הוא מאוהב.יש לך רגש? במציאות אנשים בגילך מציעים נישואים לאחר חודשיים ולך יש רגש? תודה באמת איתן אורבך שיש לך רגש. אני מתחילה לחשוב שמי שזכתה בכל הסיפור המשולש הזה זו קרן ולא דניאל.
אפרופו קרן, לאחרונה היא נרגעה מעט. כנראה היא הבינה שיש עוד כמה דרכים לנצח במשחק (מה לעשות שקרן קצת התבלבלה וחושבת שהיא בהישרדות, ועוד עכשיו עם גב, בכלל היא בסרט שהיא בפיליפינים). יש עוד רווק ומסתבר שאפשר גם להרוויח מליון מלהיות חביבת הקהל... עד עכשיו היה די ברור שהיא שוב הולכת לזכות בתואר "נערת ישראל" ולא המלכה אולם כשסקסי גב נכנס ואיתן יצא (חמש שניות לאחר שהוא יצא תרתי משמע...) המשחק עבורה התחיל מחדש. כל האמצעים כשרים אפילו על חשבון החברות האמיצה עם ליהי. וכך היא מוצאת את עצמה מתאהבת ברווק החדש ושוכחת שלפני רגע היא נפגעה מהוותיק- עד לפני שנייה כאב לה הלב ואז הגיע גב!!!
עוד מישהו שניצל ע"י השורד המסוקס זה בן. ליהי קיבלה פרפרים שהובילו לבילבולים שהובילו לפרידה שהובילה להשפלה. בן קיבל הזדמנות שנייה להיות גבר בבית!!! ליהי חשבה שגב יעוף על הרגליים הארוכות שלה והבלונד ולא לקחה בחשבון את המזפזפת השנייה גברת שחם. " ילד חולה אפשר לבוא לארח לך חברה" שלחה בפלרטטנות מיומנת שלא היתה מוכרת לא לנו ובטח שלא לבן המסכן... משקיבלה שני סמסים בתגובה, האחד מגב, והשני מהצמודה החדשה, הבינה שכנראה זה כבר לא יקרה... כמה רעידות במקלחת מלוות בדמעות וחזרה לתוכנית המקורית- בן. כשאת אומרת כן למה את מתכונת ליהי? היא אומרת:" קשה לי לראות אותך ולא להיות איתך" ומתכוונת: קשה לי לראות את גב עם חברה שלי ולא איתי. היא אומרת: " אני רוצה כל הזמן לנשק ולחבק אותך", ומתכוונת: אני חרמנית אש על גב אבל בקושי צלחנו את הספיד דייט מבלי להירדם. היא אומרת: "קשה לי שאין לי אותך פה" ומתכוונת: קשה לי שאף אחד כבר לא שם עלי פה, אפילו החברה הכי טובה שלי. ואחרון חביב, כשהיא אומרת: "אני לא יכולה לדמיין את עצמי פה בלעדיך" היא מתכוונת: קשה לי לדמיין שתשאיר אותי בוילה מבלי שאעשה את עצמי מאוהבת בך. וכך ממשיכים לצאת לה מהשרוול (או מהמכנסון הקצרצר) משפטים שלקוחים מסרטים קיטשיים רומנטים שמגיעים מבחורה שמתנשקת עם הפה סגור. היא עשתה לו "חלף עם הרוח" והוא במקום שיעשה לה "פרנקלי מיי דיר..." בתגובה, לוקח את הזמן, מתלבט, ולא מבין שאהבה עיוורת אבל השכנים לא ואם כולם כולל אחיו התאום – נוי, אומרים לו להתרחק ממנה אז יש דברים בגו או בגב וכל הסיפור הזה לא מריח טוב בכלל... ואם אני טועה? אז לא נורא...
עוד סיבוב הזוי שהתרחש בבית החבובות הזה, זו החברות החדשה והאמיצה של דניאל וקרן. רגע אחד צ'ילבות שלא יכולות אפילו להסתכל אחת על השנייה מבלי לקלקל בלב ויממה אחרי סקס עם החבר השיתופי שלהן הן מפרגנות בחינניות לא ברורה. לא סתם מפרגנות הן הפכו ל- BFF והן נשבעו לשמור אחת על שנייה בוילה, והכי סוטה זה שדניאל מספרת לה לפרטי פרטים על הקשר שלה עם איתן... אני מקווה שהן לא מדברות גם על הביצועים שלו כי זה כבר ממש יהיה חולני אפילו בשבילן... אני לא מאמינה לכל הסיפור הזה. נראה לי שדניאל מפרגנת כי כל עוד קרן תהיה בעניין של גב אז היא מחוץ לתחום וקרן צריכה להיות נחמדה בשביל האופציה לקבל את פרס חביבת הקהל על סך מליון שקלים...
בנות חדשות נכנסות לוילה ומי שהכי בהיסטריה מזה זו : אני בכלל לא מבינה איך אני עוד פה ואף אחד עוד לא קלט שאני בכלל לא שייכת- ענבר. ענבר מעולם לא היתה חלק מהמשחק הזה. היא התחילה מלהישען על שמחת החיים של איילת, המשיכה כברירת מחדל של קרן שזו קיבלה הוראה להתרחק מאתי, וקיבלה 15 דקות תהילה מאיתן לאחר שהוא צפה בשיחתה הפתוחה עם הפסיכולוגית ומאז היא שם רק בשביל לאכול. היא קיבלה פיק ברכיים ושכחה שהיא לא משלמת שכר דירה בוילה וההפקה לא פה בשביל לרצות אותה " אנחנו עבדנו קשה בשביל להיות פה", הן יקחו את המקום שלנו אחרי חודשיים" ועוד כל מיני משפטים ממורמרים ולא הגיוניים לבחורה שהגיעה לתוכנית טלויזיה שבסופו של דבר תסתיים ומה אז?? אני חושבת שענבר צריכה דחוף ללכת הביתה להחזיר לעצמה את החיים ואולי כמה מחזרים כי לא פשוט להיות ההיא שאף אחד לא חשק בה בוילה...
לכל האידיליה המדומה של ה"פיינל 6" נכנסו פתאום 4 פולשות. כולן ברונטיות, כולן יודעות בדיוק מי מה מו בבית, כולן נכנסו עם מטרה וכולן לא באו טוב לותיקות. דנה נכנסה ראשונה מכירה את בן מחיי הלילה, חברותית, לא ביישנית נראית סבבה אפילו שקצת מזכירה את מיכל אמדורסקי. השניה ונינה ארגנטינאית מתוקה שרוקדת סלסה אבל נראית יותר כמו מרימת משקולות. היא ביישנית אבל זו רק ההתחלה (את גב זה אפילו מסקרן). חן שחרחורת אקזוטית יפייפיה עד שהיא פותחת את הפה ונשמעת כמו מיקו- הילד מצ'רלי וחצי. היא כבר התחילה התנגחויות עם כמה מהבנות בבית - כמה קטנה ככה מסוכנת. ואחרונה מור, בחורה איכותית, נכנסה עם עינים מסקרנות ומלא ביטחון עצמי. מור היא הראשונה ששמו אליה לב, אבל בבית הזה, הכל יכול להישתנות... מה גם שהיא מדברת יותר מיד אפילו לוילת 24/7 וזה לא פשוט...היום הראשון עבר בעיקר בנסיון להבין במי מדובר. היו גיחות לשיחות פרטיות בחדר של הותיקות בשביל לרכל על החדשות ובכך לחזק את עצמן... אם חשבתן שקרן השטן נעלמה אז אל דאגה היא רק היתה בחופשה:" הביאו רקדנית לטינית עם כתפיים של שחקן פוטבול, חושבים שהם הולכים לשבור אותי" התמרמרה על ונינה שעכשיו היא קוראת לה- "דנונה"... מוכר לכם? בטח ליז מחייכת לעצמה מול המסך בבית, עדי שמחה שהיא כבר לא שם והבנות האלה כבר מכירות את קרן מהטלויזיה בבית וזו בעיה שלהן שהן בחרו להיכנס לקן צרעות במכוון, אז העקיצות על אחריותן בלבד...
קצת על כל מי שהזנחתי:
יוני- אחד הקטעים הקורעים היה ש- 24/7 שלחו לאיתן הודעה" איתן תגיד ליוני שאנחנו דווקא חושבים שעם השפם הוא דומה לאייזיק מספינת האהבה"...רק לזה חיכו בשביל לעשות גרסה ישראלית... מחכה ליוני עבודה בחוץ! הוא קצת נכנס לעצמו בימים האחרונים כנראה ממנת יתר של בנות, בנים ומה שבינהם ואולי כי גם חסר לו קצת המה שבינהם...
אתי- אללה איסטור אתי. מה נעשה עם היצור הזה? כל קשר בין מה שהיא מוציאה מהפה למציאות מיקרי בהחלט. אני לא מבינה איך עוד נשאר מישהו בבית שמאמין למילה שהיא מוציאה מהפה.... אם הם עוד לא הבינו במי מדובר אז באמת מגיע להם כל הרע הזה...
אורן- מתה על אורן, מתה על החיזור של אורן והחששות שלו, האיטיות שלו והצחוקים שלו ואפילו החוסר טאקט מתוק. אורני, דפוק לה כבר נשיקהההההה, אבל אחת כזו שתרעיד את קירות הגבס בבית!!
אורטל-  אני מתחילה לחשוב שצדקתי והיא פשוט באמת הדבר הכי אמיתי בבית הזה. מיום ליום אני מאמינה לה יותר וגם אם זה רק מהסיבה שאני מאמינה לאחרות פחות. אורטל היא הנסיכה של הבית!!! ואם היא תפגע באורן אנשל אותה מהמעמד במיידי.
גב- סקסי גב הוא מלך האריות. הוא בא לפה בפאסון, נהנה מהמעמד, יודע מה הוא שווה ( אפילו קצת יותר מידי) ולא ממהר לשום מקום בניגוד לכל הסובבים. הוא האיש המתבונן, כמו בהישרדות גם פה הוא לומד את השכנים ויפעל בדיוק כשאף אחד לא יצפה ממנו. מצד אחד מאוד מתקרב לקרן מצד שני מבקש ממנה לכתוב ל- 24/7 שהוא מעוניין בטלפון של הכנרית ולא שולל רומן עם אחת החדשות... גב הוא המסקרן הרישמי של הוילה ואם הוא יעלה על המשחק של קרן אז באמת שיגיע לו לזכות במיליון (אבל אף אחד לא יכול על המשחק של קרן...)
לסיום, אני פונה בבקשה להפקה: אם אתם רוצים לשמור על סקסי גב תוציאו בדחיפות את הגיטרה מהבית או שפשוט תאסרו עליו להתקרב אליה. לא רק שהוא לא יודע לשיר הוא הורס את השיר במן זיוף מחריש אוזניים וזה נשמע כל כך רע שכל הסקס אפיליות שלו נעלמת והשליח של האוכל נראה כבר יותר אטרקטיבי בתור הרווק... למען גב ולמען הצדק החברתי תגאלו אותנו מ "שירתו" של גב...