יום שבת, 16 ביולי 2011

24/7 תכנית 6

כשהיינו קטנות שיחקנו בברביות. היו לנו מלא בובות ארוכות רגליים זקורות חזה מהממות מכל הסוגים שהגיעו עם בגדים קטנים ומקסימים ואקססוריז מיוחדים ולכולן היה משהו במשותף- קן אחד ויחיד, בלונדיני וחסון. לא משנה כמה ברביות היו, תמיד היה קן אחד. קן היה יוצא עם הברביות לדייטים וכל פעם היה מתפקד כבן הזוג של ברבי אחרת. כשהגיעה ברבי חדשה לאוסף כמובן שקן היה מבלה איתה יותר מאשר עם האחרות, לפעמים היה יוצא לדייט עם זו שבדיוק קיבלה תספורת מידי המיומנות, או זו שלבשה את הבגד הנוצץ או שאם היה לו מצב רוח לים אז הזוכה היתה זו שבדיוק לבשה בגד ים הורס וככה הם נסעו להם ברכב הספורט מחובקים לעבר השקיעה.
מוזר שפעם בתור ילדות היינו חושבות כמו גברים והיום אנחנו לא מצליחות להבין אותם...
בוילה של קן אורבך יש מלא ברביות. קן שלנו (איתן גם דומה לקן המקורי) הבין שהברביות הפכו להיות חלק מהחברה ובשביל להצית את התשוקה, המשחק חייב לעלות מדרגה. ואיך עושים את זה? אלכוהול זו אפשרות אחת ותחמנות זו אפשרות אפילו טובה יותר... וכך נבחר בן לעשות מעשה - הוא בחר לאיתן את ברבידניאל ושלח אותה לחמש דקות בגן עדן עם קן. הם לא בזבזו זמן וכמו חיילים ממושמעים ביצעו את המוטל עליהם ודפקו צרפתיות סוערות רק במקום חמש דקות היו עשרים ובמקום משחק אמת או חובה זה הפך לאמת באמת כי הם לא הפסיקו להתנשק מאז בכל חור בבית כשהם חושבים שלא רואים אותם או שפשוט כבר לא מזיז להם אם כן...
מיותר לציין שזו יכלה להיות גם ברביתירצה (הברבי המודחת) כי איתן כלכך זקוק לחום, אהבה ומגע נשי שכל ברבי יכלה למלא את תפקיד הנשקנית התורנית בהצלחה מרובה.
לברביות שלי לא היו רגשות וכשהייתי ילדה לא ממש הבנתי את המשמעות של קשר ולמה זה לא הגיוני לתת לקן להתפרפר כל יום עם ברבי אחרת. אבל בוילה יש בחורות עם רגשות במקרה הטוב, ואגו במקרה שמביא רייטינג טוב. זה קצת יותר מסובך לצאת בו זמנית עם כמה בחורות ובטח להגיע איתן למצבים אינטימים. אז נכון שהתוכנית לא ממריאה ומשהו כמו נשיקה לוהטת יכול לעזור לנער קצת את השיעמום ההורמונלי הזה, אבל אני במקום בחורה כמו איילת שכבר פיתחה רגשות עזים לגברבר אוספת את הפקלאות ובורחת משם. אפילו גבר שהתחיל כקסם אנושי כמו איתן, יהפוך להיות חלאת אדם לאחר תוכנית כזו שנותנת לך לגיטימציה להיות ג'יגולו ולשחק בליבן של עלמות חן. גבר שכל כך חשובה לו נאמנות ,אמון ובגידה זה משהו שלא מתקבל על הדעת יכול להיות אינטימי עם בחורה מול צופי ישראל ולאחר מכן לצאת לדייט עם אחרת ולחקור את נבכי הלשון שלה. פלא שהוא יושב עם הפסיכולוגית ושלוש פעמים קורא לדניאל אורטל? וזה עוד לפני שהוא התנשק עם אורטל. מה יהיה עוד מעט? הוא יצטרך לעשות טבלת חירמונים ושלבים בשביל לעקוב: לזו נגעתי בציצי, לזו נישקתי את הצוואר. זו אני כבר יכול להכניס למקלחת כי היא יותר קלה וזו לעולם לא אצליח לעשות איתה כלום. ומי תהיה בסוף גברת אורבך? זו שהתחרמנה לעיני המצלמות או זו שתשמור על קצת כבוד וצניעות ותחכה שהתוכנית תיגמר בשביל לטעום אותו כמו שצריך? ואיפה הגבול? נשיקה? סקס במקלחת? אורגיה המונית?
אני יכולה להבין את הבחורות שלא מעוניינות לצאת איתו לדייט אחרי הנשיקות עם דניאל. ולעומתן יש את ברביקרן שהתחרות עבורה רק הפכה מעניינת יותר: הוא התנשק עם דניאל? אני אראה לו מאיפה הדג משתין ולדניאל מי הסיליקונית המובילה. אולי ניצחת במערכה הראשונה אבל המלחמה עוד ארוכה, הכל פתוח וכל האמצעים כשרים ברבידניאל.
אפרופו דניאל, אני לא מקנאה בה. עכשיו היא מרגישה על גג העולם כי בכל זאת היא הראשונה שלו בוילה, גם אם זה בזכות בן ולא בחירתו הרישמית של הנסיך. עוד שבוע שבועיים היא הולכת להרגיש כלכך מנוצלת וסתומה, כי איתן כרגע נמצא בחנות ממתקים ולמה לאכול רק "קינדר בוואנו" אם אפשר לטעום גם מה"פררו רושה"? ואולי בכלל שוקולד פרה זה הקטע שלו? הקיצר, קן בודק את הברביות והברביות שלו צריכות דחוף ללמוד מהברביות שלי -להיות יפות, להתגנדר לדייטים ולהתעלם מהרגשות או במילה אחת: "פלסטיק"!!! זו תוכנית פלסטיק ומי שיש לה לב ולא הגיעה רק בשביל קמפיין ללבני נשים, לא תוכל להמשיך במשחק הזה.
בא לי לצחוק על התוכנית המגוחכת הזו, אבל איך אני יכולה לצחוק כשיש שם בנות שבאמת עצוב להן? אני רוצה לצעוק "תברחו משם ותחזרו מהר לחיים אנונימיים שעדיפים על כוכבניות ראליטי פתאטית של חמש דקות וארבע השקות". לעד יצביעו עליכן ברחוב ויגידו "זו לא היתה פעם בוילה של הסתומות?" כל גבר שיצא איתכן יחשוב פעמיים? וקמפיין יחכה במיקרה הטוב רק לזוכה ככה שלכל השאר זה בזבוז זמן עטוף במסווה של גלאם. זוכרים את הבנות של אותו רווק אמריקאי עשיר ושמנמן ארי? או אולי את בנות הרווק גיא גיאור? בטח שלא, כי עד היום הן לא יוצאות מהבית מהבושות שהן עשו לעצמן שחשבו שבזכות תוכנית כזו הן תקבלנה הנחיה של תוכנית לייפ סטייל בערוץ החיים הטובים...
ענבר סיפרה לבנות שלפני שהיא נכנסה עשו לה "בילד אפ" מטורף. חפרו לה שהיא הכי מהממת שם והיא בטוח זוכה, וכמה שהיא הורסת ומדהימה והיא תצא הכי טוב שיש בתוך הוילה. אז היא החליטה להיכנס והבינה שהבדיחה היתה על חשבונה. מה שנשאר מענבר זה צל של אותה בחורה שנכנסה- רוב הזמן היא בדיכאון יושבת עם עוד כמה בנות שבקושי זוכרים את שמן ומרכלת על הכוסיות שאיתן חפץ בעיקרן. איזה רוע לב לשכנע בחורות להיכנס לתוך אקווריום להעלות להן את הביטחון העצמי לשיא רגע לפני שהוא נמחץ לפני כולם.
אין לי מושג מה צריך לעשות בשביל שיעניין אותנו לצפות בתוכנית אבל זמר מזרחי, הצעקות של אתי, ונשיקה פוטוגנית זה לא מה שיעלה את הרייטינג אז תתאמצו יותר... אולי תביאו עוד רווק כקונטרה לאיתן שנהיה כבר מגה שחצן מכל הסיפור הזה : "אתה בא לפה הרבה?" שאלו הבנות כשהוא הגיע למרפסת בחדר הבנים. "כן ,אבל אתן לא"- ענה בסוג של התנשאות שלא נראתה כדוגמתה. קרן אמורה להגיע לגמגם לו כמה מילים ולכן הוא צריך לפנות את המרפסת מפולשות לא רצויות שלא נמצאות ברשימת המועדפות שלו. כן,כן, הוא הכין רשימה. יש לו שלבים. יש את אלה שעלו שלב ויש להן סיכוי, אלה שנשארו איפה שהיו וטוב שכך כי זו מדרגה אחת בדרך החוצה, ויש את עדי שמשום מה הצליחה כנגד כל הסיכויים לרדת שלב. 24/7- נכנסת נסיך, יצאת נרקסיסט...
הנחת היחיד שיש לי בתוכנית זו אורטל. אורטל היא בחורה עם ערכים ולכן ישנו סיכוי שהיא לא תראה יותר את איתן ממטר. כמו כן יש גברבר נחמד בשם אורן שדי נדלק עליה ואני מקווה ששם יצמח באמת סיפור אהבה. די ברור שזה יאכל לאיתן את הלב או את האגו הגברי השברירי, כי עם האוכל בא התאבון, ואיתן רוצה לטרוף כל דבר שזז בעיקר אם זה טרף של מישהו אחר.... אל תוותרי אורטל, בנות ישראל או לפחות אני מאחוריך...