יום שני, 4 ביולי 2011

24/7 תכנית שניה

חמישה ימים עברו על דיירי 24/7 סגורים בתוך אקווריום עם בריכה, 13 בנות, 4 בנים ואתי אחת.
אורבך וחבורתו קיבלו בזרועות פתוחות את הרווקות לביתם הזמני והאקלקטי.
לפני כניסתן של הבנות היה לבנים רגע של אחוות גברים נשית במיוחד במקלחת - זו שיחה שהם היו מעדיפים שתישאר בארכיון של ערוץ 10...
הבנות ידעו בדיוק לאן הן מגיעות ובאו מצוידות במחלפות קצרצרות, מבחר לא מבוטל של בגדי ים, כמויות היסטריות של לקים ועטי חפירה!!! הן מוכנות לתת שואו לאורבך ולחלק היחסי של עם ישראל שעדיין רואה ערוץ 10.
בדר"כ בתכניות מן הסוג הזה, יש בחורות נאות, כאשר ישנו מקבץ מצומצם ביותר של בחורות סופר יפות הבולטות לעיין בשל הנתונים הטבעיים המולדים או המשופצים שלהן. ב- 24/7, מי שבולטות בשוני שלהן, הן הבחורות שאין להם רגליים באורך הגלות, שלא יכולות ללבוש מכנסונים קצרצרים ולהסתובב כל היום בבגד ים ועקבים או ששערן לא עבר חמצון מסיבי, במילים אחרות- תרצה!!!
יש לנו את צילי (קרן) וליהי- שהגיעו ישירות מסוכנות הדוגמנות של רוברטו. אורטל- שנראית כמו שילוב של גל גדות וג'וליה רוברטס עם טוויסט בת-ימי. דניאל- בת ה- 24 שבעברה הייתה שמנה ומאז שכחה לאכול. ענת- תחקירנית, בלונדינית אמיתית ומאוד מאוד פטיט. לירון- שילוב של מרינה קבישר וגלית גיאת (בסדרה "שמש") שאוכלת " רק ארוחה אחת ביום" ועוד משדרים את המשפט הזה בפריים טיים, כי הוא מאוד "חינוכי" לבת שלה ולכל בנות ישראל המתבגרות. עדי- מדריכת היוגה היפה שמכירה את איתן כבר 11 שנים ונראה כאילו היא כבר דלוקה עליו עוד מהימים ההם. לעדי יש את שיעורי היוגה הסקסיים שלה הנותנים לה יתרון בדרך למדליה אולימפית אישית!!! אחרונה חביבה ב"דוגמניות בע"מ" היא: " לא כל הבלונדיניות טיפשות "- ליז, שבאמת שיחקה אותה עם הגשש בלש הבלונדיני שהפגינה, כשתפסה את מיכל במבצע חפרפרת, שיצא כל כך מיותר וטפל על המסך (עונה ראשונה נוותר להם).
כל שאר הבנות, מתחרות במשקלים אחרים ולכן לא יתחרו על המדליה בתכנית הזו. הן באו לבידור, איזון ועוד קצת ציצים.
את הקבוצה הזו פותחת גברת "אני דחפור מהלך, כבר לא בא לי לשמוע את עצמי" לינוי" מיד אחריה: " אני לא מבינה למה גברים כבר לא מתחילים איתי" – ענבר, או כמו שהבנות קוראות לה: "ההיא עם הקעקועים והציצים". זו שרוקדת זומבה- איילת וזו שכמעט העמידו להדחה – ליאן, שעל פניו יכלה להיכנס לקבוצה הראשונה אבל עבר חום, גיל מתקדם ומשקל גוף נורמלי, לא מאפשרים לה לעבור את אחוז החסימה...
,ובקבוצה משלה, מפני שהיא בכלל טאלנט ,יושבת לה גברת אתי חזן (בובליל) שאפילו זכתה לרינגטון אישי. עם בלונד הכי לא טבעי שיש, על גבול הבדיוני וג'ורה שהולכת להיפתח בקרוב ותנחומי לבנות, היא פשוט מפיגה את השעמום ואווירת הקנטרי ג' שהשתלטה על הווילה. הקטע הכי מצחיק של אתי השבוע לא שודר ומעניין למה: בשעת לילה מאוחרת של מריחת לקים לקבוצת הנסיכות, אתי ספרה שהיא עשתה גוגל, על מנת לראות את הלב של איזה גברבר בדיוק היא הולכת לעקור. באותו שיטוט היא ראתה קוביות מדויקות בבטן, כמו בחבילת שוקולד ופתאום, אותו ממתק, יוצא לו מהבריכה ואיזה שוקולד ואיזה נעליים, אתי רואה שבמקום מה שהבטיחו לה בגוגל היא קיבלה איתן אורבך בהריון - "קממר" (שזה שמנמן בשפת אתי)... הבנות נחנקו מצחוק אולם היו בשוק שאתי מספרת על "התגלית" ההיסטרית שלה מול המצלמות וניסו להשתיק אותה ללא הצלחה . מה שהיא לא מבינה והן כן, זה שבמותג כמו במותג אין דבר כזה שאין דבר כזה וגם ללא קוביות הוא יתקבל בברכה!!!
ואם כבר עברנו לאיתן אז הבחור הפתיע לטובה. הוא הרבה יותר עמוק ומתוק ממה שחשבתי עם קוביות או בלי. לגבי הבנים: יוני, כפרה עליו, הוא הידיד ההומו הלא הומו של כל הבחורות בבית. איזה כיף לראות גבר שיודע להקשיב לחפירות של בחורות מבלי שיתפוצץ לו המוח ( אההה עכשיו אני מבינה מאיפה הבלוטה במצח...). בהתחלה לא הבנתי מה אורן עושה שם, ועכשיו אני מבינה שגם אורן לא יודע מה הוא עושה שם, אבל לא התחשק לו להיות בשום מקום אחר, אז הוא בחר לפחות לבלות עם חברים וכוסיות. בן, משחק תפקיד במחזה: "לו הייתי אורבך".... בן התבלבל, הוא הגיע להכיר בחורות ופתאום הבין שלאיתן יש זכות ראשונים וזה קצת באסה לחכות לשאריות של הכוכב. אז הוא מנסה להיות קצת יוני ומשחק אותה אורן ומקווה שאולי בסוף יצא לו אורבך.
ולסיכום, הקייטנה נגמרה!!! הבנים הבינו את זה במשימת הסבלות ועל הבנות, טפחה המציאות בפנים, כאשר פתאום שתיים מהן קיבלו מכתב פיטורין מול כל העובדים בוילה ומחוצה לה... והכי באסה זה להמשיך לגור עם האקס עוד כמה ימים עד לגירוש הגדול ביום ראשון. אין מה לעשות, זה המשחק, הייתן צריכות אולי ללכת למאסטר שף:
 א) כי לא עפים על אופי יופי ומה שביניהם.
ב) כי רובכן ממש אבל ממש נראות רעבות.
ג) כי זה משודר בערוץ 2...