יום שני, 4 ביולי 2011

דיאלוג: על גברים, נשים ומה שביניהם

מה יש לך?


לא יודעת?


אז תחשבי טוב?


אני לא יכולה להצביע על משהו מסוים, באופן כללי רע לי ואני לא מבינה למה.


בטוח משהו קרה בימים האחרונים, לא סתם אנשים מתכנסים בעצמם ומחמיצים פנים.


לא, כלום לא קרה, אנחנו הנשים לא צריכות הרבה סיבות בשביל להיכנס לתוך מצב רוח סגרירי, זה משהו הורמונאלי כנראה.


דפנה,אני שונא שאת מעלה את ענייני המגדר בכל פעם שאת לא מצליחה להסביר מה עובר עליך.


מה לעשות שיש המון הבדלים בין המין היפה למין שחושב שהוא החזק...


גיחי גיחי לפחות חזרת להצחיק...


תודה מותק, הרמת לי להנחתה אז אני לא אקפוץ? לפעמים לא חייבים להיכנס פנימה לשורש הבעיה, לפעמים צריך פשוט לתת לזה להיות ולחכות שזה יחלוף מעצמו.


את לא חושבת שעדיף לדבר על מה שעובר עליך ולפתור את זה על מנת שזה לא יצוץ שוב בעתיד? הרי אם לא תפתרי את זה ותוציאי את מה שיש לך החוצה זה יאכל אותך מבפנים.


אדון גדי, נראה לי שיותר מטריד אותך לדעת האם אתה הוא הגורם למצב הרוח הסגרירי שלי מאשר איך אני מרגישה או לא מרגישה. לא דרלינג, אתה לא קשור למצב הרוח שלי, או אולי כן, אני כבר לא יודעת. עכשיו כשאתה מנסה להכניס לי רעיונות לראש אז אני עפה איתם  לכל מיני כיוונים והרוח יכולה בקלות להעיף אותי גם לכיוון שלך, ראה הוזהרת.


אני ממש לא חושב על עצמי. טוב נו אולי קצת מטרידה אותי המחשבה שעוד מעט תוציאי אותי שעיר לעזאזל. הרי תמיד כשלאישה אין מצב רוח זה איכשהו קשור לבעל לא?


אני יכולה לחשוב על כמה דברים שיכולים להטריף אותי אצלך אבל כרגע אני לא מסוגלת אפילו ליהנות מאיזה ריב עסיסי, כרגע אני רק רוצה לרחם על עצמי קצת, לאכול שוקולד, להתבאס שאכלתי שוקולד ושוב לרחם על עצמי. אתה רואה, זה לא כל כך מסובך להיות אישה, כל הסיפור הזה של מצבי הרוח מסתכם ברחמים עצמיים ושוקולד.


כן, את צודקת, אישה היא יצור מאוד פשוט להבנה, בכלל לא מורכב, כל אחד יכול להבין אישה בעיקר גבר.


אם הגבר לא היה כל כך אטום הוא היה מבין כמה קל לרצות אישה. אבל הוא בטוח שזה עסק כל כך מסובך שהוא מעדיף בכלל לא להתחיל עם זה ואז מה הפלא שהאישה מתוסכלת?


האישה מתוסכלת מעצם היותה אישה. היא נולדה עם הצורך להיות מתוסכלת.


ואתם נולדתם עם הצורך לא להקשיב לה כשהיא מתוסכלת או יותר נכון עם היכולת הבלתי נתפסת לעשות מיוט על השלט הווירטואלי בכל פעם שהיא מתחילה לדבר על משהו שלא בא לכם טוב באותו הרגע. בגלל זה אני לא מבינה למה אתה מנסה עכשיו להיכנס לנבכי נשמתי על מנת להבין מה עובר עלי. ג'אסט לט מי בי!


טוב נו בכל זאת אין משחק כדורגל היום, הילדים אצל סבתא שלהם ואכלתי כבר אצל דובי אז אני קצת משועמם חה חה חה... סתם אשתי האהובה, אני פשוט לא יכול לראות אותך ככה וגם בא לי קצת את יודעת...


איך ידעתי שבסופו של דבר זה יהיה קשור לסקס. הכול אצלכם תמיד קשור לסקס. כבר לרגע כמעט האמנתי שאתה רוצה לשמח אותי ועכשיו אני מבינה שאתה רוצה לשמח אותי בשביל לשמח את השמוליק שלך. אין לך בושה וברור שלא יהיה לך גם סקס היום אז כדאי שתמצא תעסוקה כי אני עסוקה!


במה את עסוקה בדיוק? אפילו ארוחת ערב לא היית צריכה להכין, וכולנו לא היינו פה אז היה לך מלא זמן להיות נרגנת.


אני עסוקה בעצמי ואמשיך להיות עסוקה בעצמי כמה שיבוא לי. אני לא מאמינה שלפני כמה שניות רצית שאכנס לעומקה של הבעיה וכל זה היה בשביל שאתה תכנס לעומקים שלי. גברים. אתה יודע מה? אולי מצב הרוח שלי קשור לזה שאני נשואה לחזיר.


חזיר? כי בא לי לעשות אהבה עם אשתי?


לעשות אהבה אתה קורא לזה?


אז איך את קוראת לזה?


אני קוראת לזה לדקור ולגמור!


יפה, ואני חשבתי שאת נהנית מחיי המין שלנו.


לא אמרתי שאני לא נהנית אבל לקרוא לשתי דקות בטן גב לעשות אהבה זה כבר מוגזם. לפני כמה שנים עוד עשינו אהבה, היום זה יותר כמו לעשות כמה שכיבות שמיכה רק בשביל לומר שאנחנו שומרים על כושר. פעם היית משקיע בי והיום אתה כבר עושה את זה על הדרך רק בשביל לבוא על סיפוקך.


את מאשימה אותי בסקס המשעמם שלנו? את הפכת ממלכת הפורנו האישית שלי למלכת עמינח סנטר, אני לפעמים כבר לא יודע אם זו את שגונחת בכאילו מתחתי או שהמזרון התחיל להוציא קולות.


טוב נו אין לי כבר כוח לספורטסקס הזה 3 פעמים בשבוע אז אני מוציאה כמה קולות בשביל לא להעליב אותך. אתה צודק, אולי אני באמת צריכה לקנות מזרון משוכלל יותר שמוציא קולות, זה אחלה רעיון, למה אני מבזבזת זמן יקר אם גם ככה אתה לא מבדיל בינינו?


אני לא התכוונתי ברור שאני... כאילו ברור שאת שם ...אבל אני מתגעגע לנוכחות שלך לא רק הפיזית. אני רציני עכשיו, זה באמת חסר לי.


אתה  באמת רציני עכשיו או שהתחלנו עם הציניות?


אני ממש רציני, את חושבת שלא מפריע לי שאת לא נהנית, את חושבת שאני לא מבחין שאת מתה שזה יגמר כדי שתוכלי לסובב אלי את הגב ולקרוא איזה רומן רומנטי שבאמת עושה לך את זה?


זה לא נכון גדי, אתה עדיין עושה לי את זה אבל אתה פשוט כבר לא מסתכל עלי כמו שהסתכלת לפני 10 שנים כשרק הכרנו, או אפילו לפני 5 שנים כשעוד הייתי לפני הלידות של הבנות, ולכן אני לא אוהבת את מי שאני בעיניים שלך אז אני מעדיפה להעלם להתמזג עם המזרן ולתת לך לפנטז על מישהי אחרת. אולי זה בראש שלי וכנראה גם אני אשמה כי הפסקתי להשקיע, אבל אני מרגישה לא מושכת לא בעיני עצמי ולא בעיניך.


את משוגעת את יודעת? כל החברים שלי היו מתים שהאישה שלהם תראה כמוך עם לידות ובלי לידות. את מדהימה.


אז למה אתה לא אומר את זה? למה אתה לא מראה את זה? למה זה מגיע למצב שיש לי מצב רוח לא טוב ובמקום להגיד לי כמה אני מדהימה אתה חופר לי בשביל אורגזמה אינסטנט? אתה הולך סחור וסחור במקום  להגיע עם הפתרון. אתה מבין למה אמרתי לך קודם שכל כך קל לרצות אישה פשוט הגברים סתומים מידי?


אמרת אטומים.


אטומים, סתומים, פגומים, אשמים- כל התשובות נכונות.


את מרגישה עכשיו יותר טוב אחרי שהוצאת את כל התסכולים על המין הגברי בכלל ועלי בפרט?


את האמת? כן, קצת יותר טוב.


יופי, אז בואי למיטה...