יום שני, 18 ביולי 2011

24/7 תכנית 7


המשחק נגמר!!! איתן קיבל "משב רוח רענן" שהפך ל"משהו שנעים לי" שהפך ל"לא רוצה לצאת עם אחרות כי כיף לי עכשיו ככה". אבל לא מדובר בבחורה אחת, יש כבר שתיים במשוואה הפוליגמית שלו.
קרן בתמונה! לאחר שהכריזה שהיא לא תתן לאף אחת להסתובב עם האף למעלה על חשבונה וכיוונה אצבע מאשימה לדניאל, היא גם מבצעת - קרן התנשקה עם איתן. זו היתה הנשיקה הכי לא טבעית בעולם - שני אנשים שיצאו לרבע דייט והחליפו עוד איזה שבע מילים, נכנסים לחדר ואומרים שלוש ארבע ו... נשיקה.
נשיקה אמורה להיות רומנטית, קסומה, מתוקה ולא הכרח. בטח לא כי אמרו לנו לשחק ב"אמת או חובה" ולא כי אני חייב לספק את הסחורה כי לשם כך התכנסנו כאן 24/7 ולנסות שירבובי שפתיים עם הכוסית השנייה בבית.
כך נשארו חמישה אנשי מפתח בבית: איתן, אתי, הבנים (הם יישות אחת) דניאל וקרן... יש עוד כמה ניצבות שמחכות שאולי אחת השחקניות תהיה חולה והן תקבלנה את הצ'אנס של החיים על התפקיד הראשי וכל השאר על תקן תפאורה, כי בכל זאת לסגור וילה עם חמישה - שישה אנשים זה משעמם... אה בעצם גם ככה די משעמם...
בגלל חוקי המשחק איתן נאלץ לקחת את ענת לדייט (ענת זו הבלונדינית מהחבורה של התפאורה). ענת היא בחורה מתוקה, שמשום מה לא נתפסה ברדאר של איתן, אולי בגלל שהרדאר נכנס לפעולה רק עם כוסיות מוקצנות + סיליקון מוגזם... אז נכון שהיא לא מהפוסטרים שאיתן רגיל לתלות בחדרו אבל היא ממש מתוקה ולרגע קט, היה אפשר לחשוב, שאיתן לא יהיה כזה צפוי ומישהי אחרת יכולה להיכנס לתחרות.
אחרי הדייט עם ענת, לא רצו לבזבז משאבי הפקה (רייטינג נמוך חייבים לחסוך במשהו...) אז עשו "ג'סטה" והכניסו את אתי על הדרך לבלות עם איתן בקוטב הצפוני. אתי כבר החליטה בשבילו מי מתאימה לו כאשר הכיוון היא כמובן ע. אתי - קרן, שכנראה יותר מדי מסתובבת איתה כי לאחרונה היופי שלה מתפוגג ויוצא לה פרחולה, אבל איתן כנראה הזניח את חוש השמיעה ומסתפק בראייה ומישוש. את האמת אני לא מאשימה אותו, במקומו, כל גבר היה מזמן מסתובב עם אטמי אוזניים. אתי חזרה מהדייט לפחות כאילו זכתה באיתן או במיליון שקלים. היא חיבקה את התפאורות ואמרה להן שהיא רק אמרה על כולן דברים טובים לאיתן, "אמיתי"- היא הוסיפה וגרמה למילה "אמיתי" להישמע כל כך רע. איך אדם יכול לשקר במצח נחושה, ללכלך על כל כך הרבה אנשים ולהשתמש במילה הזו בכזו זילות. היא אומרת משהו לאחת ומשהו אחר לאחרת, עושה טרור בבית, ומ"סייד קיק" הומוריסטי של ההפקה היא הפכה לאתי "סופרנו" של הוילה. היא העמידה פני כתף תומכת לליז ומכרה אותה בשקל וחצי לדניאל ואיתן, היא יצאה על לירון ברפרטואר לא מבוטל של ניבולי פה ולא משנה הסיבה, צורחת לכל עבר שהיא לא הגיעה על תקן מנקה, למרות שזה תפקיד שהיא לקחה על עצמה מבלי שאף אחד ביקש ממנה. הר געש שחורדיני הבחורה הזו.
בלי שום קשר לאתי, פרצופה של האישה לא מצטלם טוב בתוכנית. אז נכון שכל אחת שהיתה נסגרת בתוך בית לכמה חודשים, שבועות ואפילו ימים עם כמה בחורות היה יוצא ממנה ארס מהול ברוע בקורט ריכולים ולשון הרע, אבל בכל זאת תנסו להראות מעט יותר צדדים חיוביים של המין היפה ואני לא מדברת על לעשות כביסה באמצע הלילה בבגדים תחתוניים. איפה הכוחות שלנו שמדברים עליהם כל הזמן? איפה הכבוד העצמי והערכים? מה עם להיות ליידי ולתת לגברים לרדוף אחריכן? כולנו עושות שטויות פה ושם אבל לא כאלו שמתועדות 24/7. תראו לקהל הגברי שיש כזה דבר חברות בין נשים ולא רק חיבור שמסתמך על שנאה/קנאה למישהי אחרת. תעשו חרם על העוגה הזו שקוראים לה איתן אורבך, כי מישהי כבר אוכלת ממנה בתאווה מרובה וזה בלתי אפשרי להשאיר אותה שלמה עבורכן. תעברו לבן - הוא עוד רגע מטפס על הקוליסות וקופץ לרחובות בת ים לחפש חום ואהבה...
מסיבת טראנס סוערת וסקסית עם ליאור מילר זה בדיוק מה שבן לא היה צריך. הבחור נכנס כל עשר דקות עם הבגדים למים וזה לא היה בגלל הלחות. הבנות הביאו התערטלות עם בגדים מינימליים ונתנו כל מה שיש להן בשביל שהרווק יראה מה הוא מפספס... אבל איתן בשלו. הוא סימן להערב את קרן ואפילו עינטוזי אגן של דניאל לכיוון המפשעה שלו לא הוציאו אותו מפוקוס. התביית, נתן משפט מחץ :" את רוצה שאני ואת נהיה רגע במתחם של הבנים?" וכבש את המטרה מבלי להתאמץ. מה שלא הראו בפרק, זה ששעה לאחר הנשיקה הלא סוערת עם קרן, איתן עבר עם דניאל והחזייה השחורה שלה לבריכה במתחם הבנים וחבל או מזל שאין מצלמה בתוך המים. באותה שעה שתי בחורות ואח"כ הוא עוד אומר שזה לא מתאים לו והוא לא כזה... אה אה... אם לקרן יש קצת שכל וכבוד עצמי היא תשאיר את האינטימיות הטלויזיונית הלא מכובדת לדניאל ותחזור להוציא עיניים בגלינה...
הכי אני מרחמת על האקסית של איתן. שנה וחצי היתה איתו בזוגיות צפופה ואנונימית, הם נפרדו בסה"כ חודשיים שלושה לפני התוכנית, והיא צריכה לראות או לשמוע על מעליליו בוילה. לא מספיק שפרידה זה דבר לא פשוט אז לראות את האקס שלך עם בנות 24, מתנהג כמו בן 16 ושוכח שהוא מתקרב בצעדי ענק לאמצע שנות השלושים? אולי בעצם הכל לטובה, כי אם האקס שלי היה נמצא שם, הייתי מברכת על כך שהוא אקס וצוחקת כל הדרך לבחור הבא שאולי לא יהיה שחיין אולימפי סלב אבל לפחות יתנהג כמו גבר!!!
תזכורת לליז: יש אוזניים לכותל וגם פה גדול...
תזכורת לדניאל: ממי זוכרת את המצלמות? גם הן זוכרות אותך.
תזכורת לקרן: את מספר 2 ...
תזכורת לאיילת: בלונדס הב מור פאן
תזכורת לאתי: צילי (קרן) וגילי (ליהי) לא יראו אותך ממטר מחוץ לבית
תזכורת לבן: אתה לא איתן
תזכורת לאיתן: גם אתה כבר לא איתן...